Vraag

zus en ik douche samen

  • 19 February 2021
  • 19 reacties
  • 29058 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi ik heb een vraagje ik en me zus douche samen. Ik ben 14 en me zus is 15. Ik en me zus gingen samen douche. Ik kleden me uit en me zus ook. Maar toen ze haar bh uit deed kreeg ik een stijve maar ik schaamde me heel erg maar me zus zij van dat het niet erg was. Maar even later toen we aan het douche waren kreeg ik weer een stijve. Me zus zag dat en pakte mij penis en begon er aan te trekken. Ik vond het niet erg maar wel heel raar. En me zus zij ook dat ik aan haar borsten mocht zitten en deed dat ook. 
 

twee dagen later ging ik bij me zus op de kamer zitten en gingen gewoon praten over dingen. Me zus begon ook over het douche samen dat ze dat heel fijn vond. En even later begon ze weer aan me broek te zitten. Ik zij nog dat ik het liever niet had maar ze ging toch door. Ze heeft die avond me afgetrokken en ben ook klaar gekomen. Toen ik klaar was gekomen zij me zus. Doe ook eens iet bij mij. En ik zij dat ik dat heel raar vond en dat ik niet wist wat ik moest doen. Toen deed ze voor hoe ze vingerde en deed het even later zelf bij haar. Ze vond het heel lekker en zij dat ze het wel vaker wilde doen.

 

de volgende dag was ik alleen thuis met me zus en ik was aan het douche. Toen ik bijna klaar was  kwam me zus de badkamer in en zag me weer naakt. Me zus trok ook al haar kleren uit en trok me mee naar haar kamer. En daar hebben we heel even sex gehad. Maar ik vind het zelf best wel raar dat ik sex heb gehad met me zus. En ik wil het eigenlijk tegen me ouders vertellen maar ik weet niet hoe ik het tegen me ouders moet vertellen. En of ik het wel moet vertellen. Weet misschien een van jullie wat ik moet doen. Ik hoop snel antwoord te krijgen want wil het eigenlijk niet nog een keer doen met me zus en durf eigenlijk ook geen nee te zeggen.


19 reacties

Badge +1

O dit is erg als je dat zelf niet wilt vertel het gewoon aan je ouders als je er echt niet fijn bij voelt want dit kan echt niet ik zou dus eerlijk zijn.

Badge +1

Komt echt goed dat beloof ik 

Reputatie 5
Badge +6

Incest, stop ermee, je zus zou beter moeten weten, alleen ben je 14 en je weet niet wat vingeren is … klinkt echt nep...

@henkdepotvisbenik maar ik weet niet precies hoe ik het moet gaan vertellen want ik ben bang dat me ouders heel boos op me worden en dat wil ik echt niet

@Flopflop14  ik wist echt niet wat dat was want had het nog nooit gezien/gedaan. Dus wist ik niet wat dat betekende 

Ik ben geen deskundige, maar in je topic geef je aan dat je geen zin hebt in seks met je zus.
Het zou hier dus niet alleen gaan om incest, maar ook om verkrachting.
Wat meer sympathie voor de Topic-Opener zou dan best wel mogen.

Wij kunnen alleen jouw kant van het verhaal zien, dus ik ga er maar van uit dat dat ook de waarheid is.
Je kunt altijd je zus laten weten wat ze aan het doen (seks tegen jouw zin).
 

Als je dit met je ouders wil bespreken dan is een briefje of een berichtje.
Het is je al gelukt met dit topic, dus zoiets moet je ook lukken.
Je kunt ze ook dit topic doorsturen, maar dat gaat eigenlijk een beetje tegen je anonimiteit in.

Is dat iets?

Badge

Hi ik heb een vraagje ik en me zus douche samen. Ik ben 14 en me zus is 15. Ik en me zus gingen samen douche. Ik kleden me uit en me zus ook. Maar toen ze haar bh uit deed kreeg ik een stijve maar ik schaamde me heel erg maar me zus zij van dat het niet erg was. Maar even later toen we aan het douche waren kreeg ik weer een stijve. Me zus zag dat en pakte mij penis en begon er aan te trekken. Ik vond het niet erg maar wel heel raar. En me zus zij ook dat ik aan haar borsten mocht zitten en deed dat ook. 
 

twee dagen later ging ik bij me zus op de kamer zitten en gingen gewoon praten over dingen. Me zus begon ook over het douche samen dat ze dat heel fijn vond. En even later begon ze weer aan me broek te zitten. Ik zij nog dat ik het liever niet had maar ze ging toch door. Ze heeft die avond me afgetrokken en ben ook klaar gekomen. Toen ik klaar was gekomen zij me zus. Doe ook eens iet bij mij. En ik zij dat ik dat heel raar vond en dat ik niet wist wat ik moest doen. Toen deed ze voor hoe ze vingerde en deed het even later zelf bij haar. Ze vond het heel lekker en zij dat ze het wel vaker wilde doen.

 

de volgende dag was ik alleen thuis met me zus en ik was aan het douche. Toen ik bijna klaar was  kwam me zus de badkamer in en zag me weer naakt. Me zus trok ook al haar kleren uit en trok me mee naar haar kamer. En daar hebben we heel even sex gehad. Maar ik vind het zelf best wel raar dat ik sex heb gehad met me zus. En ik wil het eigenlijk tegen me ouders vertellen maar ik weet niet hoe ik het tegen me ouders moet vertellen. En of ik het wel moet vertellen. Weet misschien een van jullie wat ik moet doen. Ik hoop snel antwoord te krijgen want wil het eigenlijk niet nog een keer doen met me zus en durf eigenlijk ook geen nee te zeggen.

Hey, 

Zo te zien vind je het fijn, en dat zou ik wel snel zeggen tegen haar. Want zulke dingen doen met je zus lijkt me niet veilig en ook heel raar. Praat erover samen met je zus en zeg wat je ervan vind. Kun je hierop reageren als het is gelukt met praten? En of ze ook is gestopt 

 

Xx wens je respect!!! 

@Anoniem.001  oké ik ga denk eerst maar een goed praten met me zus erover. Maar wat moet ik zeggen. Moet ik gewoon zeggen dat ik het niet fijn vind of dat ik naar me ouders ga. Want ja we kunnen nu nog gewoon met elkaar praten maar ik weet niet zeker als het na dat gesprek nog steeds zo is. Maar bedankt voor je tip 

Incest, stop ermee, je zus zou beter moeten weten, alleen ben je 14 en je weet niet wat vingeren is … klinkt echt nep...

Hoi Flopflop,

Ik zie jou op heel veel topics reageren. En meestal is dat redelijk persoonlijk gericht. 

Dat iemand op zn 14 niet weet watvingeren, is gwn heel normaal. Niet iedereen krijgt dezelfde opvoeding en groet in dezelfde omstandigheden op. Dus zou he het alsjeblieft serieus willen houden?

Hallo ikwrethetnietzogoed :)

Ik zou er inderdaad over met je zus praten. Niet alleen is het incest en verkrachting, maar ook vrij apart, en al helemaal als jij je er niet fijn bij voelt. Voor haar seksuele activiteit zou ze iemand anders moeten vinden dan jij. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 5
Badge +6

 

Hoi Flopflop,

Ik zie jou op heel veel topics reageren. En meestal is dat redelijk persoonlijk gericht. 

Dat iemand op zn 14 niet weet watvingeren, is gwn heel normaal. Niet iedereen krijgt dezelfde opvoeding en groet in dezelfde omstandigheden op. Dus zou he het alsjeblieft serieus willen houden?

Hallo, @Flits ,

Wat je nu zegt klopt niet helemaal, dat zijn zus überhaupt met hem onder de douche stapt is al raar, en dat zijn zus weet hoe ze moet neuken, maar hij niet weet wat vingeren is, klonk dus heel erg onrealistisch, en heb je ooit gehoord van de middelbare? Als je daar opzit weet je binnen een maand wat seks is… groetjes,

-flopflop14

@Anoniem.001 ik heb vandaag met me zus er over gehad. En me zus zou het niet meer doen. En we zijn alleen nog even aan het overleggen of we het met onze ouders gaan bespreken maar wij weten het nog niet.

Reputatie 3
Badge +1

Hee,

 

echt superknap dat je dit met je zus hebt kunnen bespreken!

Misschien is het wel handig om dit tegen je ouders te zeggen, ook in verband met soa’s en mogelijke zwangerschap. Maar ik ben geen expert, dus misschien kan je ergens een vertrouwenspersoon vinden op school of in je omgeving, vrienden of vriendinnen die je echt goed vertrouwt, dat je je volgende stap kan bespreken?

 

~Nah. <3

Ik zou het een geheim tussen jou en je zus laten. Je hebt erover gesproken met je zus en het probleem is over dat jullie hebben afgesproken het niet meer te doen. 

Reputatie 6
Badge +7

Ik zou het niet met je ouders bespreken.  Waarom niet?

  1. ze kunnen niks veranderen aan wat gebeurd is. Ze kunnen er alleen een drama van maken. En misschien zelfs met vrienden of familie bespreken, misschien niet nu maar over jaren. 
     
  2. Jullie hebben het opgelost. Niet zomaar opgelost, maar goed opgelost. Op een verstandige manier. Als het opgelost is, is het ook klaar.

 

Badge

Is ze dan ook lekker?

Als t lekker was gewoon nog een beetje warm houden... kan je over een tijdje weer erop

Reputatie 3
Badge +1

@Ikwrethetnietzogoed 

klinkt niet heel geweldig wat je meegemaakt hebt! Hier een paar tips:

  1. ik vind het geweldig goed van je dat je het besproken hebt met je zus!
  2. Als ik jou was zou ik deze gebeurtenis niet tegen iemand vertellen.
  3. Ga als het je dwars gaat zitten, omdat niemand het weet, gelijk naar een vertrouwenspersoon. 
  4. Als jou zus er over een tijdje weer mee begint, zeg het dan wel tegen iemand die je vertrouwt.
  5. Als je wil dat dit voorgoed stopt kun je misschien beter voortaan de deur op slot doen als je gaat douchen/omkleden?
  6. Ga eerder of later naar bed dan je zus. De kans is kleiner dat ze het savonds ook gaat doen.
  7. probeer niet vaak samen met je zus thuis te zijn.
  8. Ga douchen om een moment dat zij niet thuis is.
  9. Maak een slotje op je slaapkamer deur zodat ze savonds laat of snachts niet bij jou kan komen.
  10. Ga ook niet meer met haar zwemmen ofzo, anders begint het miss weer.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 

kusjessss

Reputatie 7
Badge +7

Als je er niet fijn bij voelt dan doe je het niet 

Reageer