Skip to main content
Vraag

zus elke dag naakt zien

• January 6, 2024
  • 8 reacties
  • 4052 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, is het normaal dat je je zus elke dag eigenlijk wel naakt ziet?

ik zie haar altijd naakt als ze gaat douche of omkleden en zij mij ook.

ze heeft ook wel eens m’n stijve gezien en me zien aftrekken. Zij hoort mij ook eigenlijk elke dag aftrekken

8 reacties

• January 6, 2024

Hallo,

Dit is is mijn ogen wel normaal, want het is familie. Zolang je er zelf geen probleem mee hebt. Zie ik er niks verkeerd in.

Groetjes Mauro

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 6, 2024

Elkaar zien is niet verkeerd of vreemd denk ik. Ik zie mijn moeder ook wel eens dingen doen en zij mij. We lopen ook gewoon naakt door huis naar de douche enzo. Lijkt me heel normaal.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 18, 2025

Zolang je niet aan je zusje gaat zitten is het goed en jullie er geen problemen van maken  met schaamte mijn zusje ziet me soms ook naakt  dus dat is geen probleem 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 19, 2025

Als je samen in hetzelfde huis woont, is het heel normaal dat je elkaar naakt ziet.

Dat zij ekle dag naar jouw geruk moet luisteren is dan weer niet zo normaal of smakelijk.  Kun je het niet in stilte doen?  Ik hoor mijn broertje soms ook wel eens in de weer met zichzelf maar gelukkig maakt hij er meestal geen geluid bij.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 22, 2025

Als je samen in hetzelfde huis woont, is het heel normaal dat je elkaar naakt ziet.

Dat zij ekle dag naar jouw geruk moet luisteren is dan weer niet zo normaal of smakelijk.  Kun je het niet in stilte doen?  Ik hoor mijn broertje soms ook wel eens in de weer met zichzelf maar gelukkig maakt hij er meestal geen geluid bij.

@Diana hahaha wat? Je hoort je broertje soms ook maar hij maakt meestal geen geluid?😭

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

@anonieme a  ik bedoel: meestal doet hij stil maar soms hoor ik hem toch.  Als we op vakantie bij elkaar op de kamer slapen en hij denkt dat zusje en ik niet horen wat hij ligt te doen.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 22, 2025

@Diana nouja leuk toch😭

hij hoort jou vast ook wel eens dus no big deal denk ik

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

@anonieme a  no big deal, inderdaad.