Zouden jullie insturen naar sexy Instagram?

  • 13 April 2024
  • 10 reacties
  • 608 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo Allemaal; 


Ik weet dat ik iets heb gedaan wat niet helemaal goed is, en wil dat hier graag opbiechten.  
ik zal het hier zo duidelijk mogelijk type en als jullie vragen hebben stel ze gerust. 

een tijdje geleden had ik een Instagram account aangemaakt waarop mensen dan een foto's naar mij toe stuurde en dan konden andere mensen daar een beoordeling over geven (ik vroeg dan bijvoorbeeld welk cijfer geef he je deze persoon? of wat zou je met deze persoon doen)

Op het account mochten zowel jongens als meisje, maar ik merkte al snel dat er veel meer meiden gingen reageren. en ik vond dat ook wel leuk (opwindend) ik begon met vragen aan meiden om sexy foto's en wat ik niet had verwacht gebeurde wel; de meiden (tussen de 13-18 jaar ofzo) stuurde gewoon echt hele sexy foto's) Toen vond ik dat heel leuk natuurlijk en gebruikte dat voor mijn eigen plezier. 

ik ging ook verder en stelde voor om een test te doen. meiden  moesten dan hun borsten sturen en dan ging ik ze beoordelen .. ook dit deden echt heel veel meisjes. ik dacht toen ja als jullie dit vrijwillig doen prima toch (ik plaatste deze niet openbaar ) 

nu weet ik echt dat het fout is (toen ook, maar ik vond het leuk en spannend) 
maar waarom doen mensen/meiden dit zo makkelijk? want ik stuurde niet vaak iets terug (soms een dickpic) je wilt toch niet zo op internet staan? 

ik zie nu wel in dat dit een stom iets was van mij, maar vraag soms ook nog af waarom het wel populair was.

 

Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

Zouden jullie zo foto's insturen? Of waarom wel en waarom niet 


10 reacties

Badge

@timj 

Dit is inderdaad niet oké, wat ik zou doen is gewoon alle ontvangen foto’s verwijderen samen met het account, dit is het beste en veiligste dat je kan doen. Heb je er zelf ook rekening mee gehouden dat je aan het chatten kon zijn met iemand die zich voordeed als een meisje, en dat de dickpicks die je gestuurd hebt naar ze op het internet zouden kunnen belanden. Je hebt waarschijnlijk ook niet nagedacht dat 1 van de meisjes een klacht kon indienen op jou. Hier staan zware straffen op. Als je dit echt wilt doen zou ik ook sorry sturen naar de betreffende personen. Verbreek er ook alle contact mee.
 

Bij het vragen naar die sexy foto’s had je eigenlijk al kans dat iemand klacht neerlegde.

Ik hoop je hier mee geholpen te hebben.

 

Mvg

Anonieme banaan😜🍌

@Anonieme banaan

Bedankt voor je reactie. 

Het account bestaat niet meer, ik heb de meeste dames ook benaderd met excuses ( ik wist het niet van iedereen meer of kon niet iedereen meer terug vinden)

Niet overnagedacht op momenten dst Ik geil was..

Badge

@timj 

Het doet me goed om te lezen dat het account niet meer bestaat en dat je je excuses hebt aangeboden. Ik begrijp dat je niet hebt nagedacht over de gevolgen van dit omdat je nog niet alles van de seksualiteit hebt uitgezocht. Ik ben blij dat je geluisterd hebt naar m´n raad.

 

Mvg

Anonieme banaan😜🍌

Reputatie 5
Badge +4

Goed dat je account niet meer bestaat 

Maar ik denk dat als mensen opgewonden zijn rare dingen gaan doen en pas achteraf spijt hebben 

@Anonieme banaan  
ik had dit allang gedaan voordat ik dit topic starten hoor.;-) 

ik heb zelf ook het besef dat dit niet oke is. 
Ik open dit topic 1 om te '’waarschuwen'’ maar ook omdat ik oprecht benieuwd ben waarom sommige meiden dat zo doen..

ik heb dat ook wel eens aan meiden gevraagd eentje zij me toen '’ ja ik denk dat jongens dat willen, daarom doe ik het '’ want de eertse keer dat ze stuurde was zonder dat ik het vroeg, en later vroeg ik er wel eens om zonder dwang en dan stuurde ze ook. 

Nu snap ik dus dat het een soort gewoonte is, of misschien programmering bij haar dat het '’hoort'’ 
Eigenlijk best erg dat dit zo kan zijn. 

normale reactie zou zijn als meiden het niet doen, negeren of rapporteren oid

Ik zou het wel doen en heb het ook gedaan. 

Ik vond het leuk dat jongens reageerde dat ze me knap en lekker enzo vinden... Ik heb niet naakt gestuurd maar wel in ondergoed enzo.

 

Ik zou het wel doen en heb het ook gedaan. 

Ik vond het leuk dat jongens reageerde dat ze me knap en lekker enzo vinden... Ik heb niet naakt gestuurd maar wel in ondergoed enzo.

 

Stuurde je die lingerie foto's privé naar hem nadat je al op de pagina stond. 

Ja ik weet dat veel meisjes het leuk vonden om complimenten te krijgen en die bevestiging. Al vind ik nu ik er op terug kijk dat njet helemaal de juiste manier. 

 

Stuurde hij ook terug naar jou? 

@timj 

onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon.

Ja, via dm en later WhatsApp.

Ja hij stuurde ook terug vooral filmpjes dan hij ging rukken En Dan klaarkwam Op mijn foto's 

Reputatie 4
Badge +1

Eigenlijk is het vreemd dat Meta (het moederbedrijf van Insta) niet ingrijpt wan zij hebben AI gemaakt die dat bestrijdt.

Eigenlijk is het vreemd dat Meta (het moederbedrijf van Insta) niet ingrijpt wan zij hebben AI gemaakt die dat bestrijdt.

Ja dat is wel so 

Kunnen zij dat allemaal zien dan? 

Reageer