Zouden jullie een trio doen?

  • 24 September 2014
  • 29 reacties
  • 3523 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een meisje heeft me gevraagd of ik met haar en haar vriendin een trio wil doen..
Wat zouden jullie doen? (Ik ben 15 en een jongen btw)

29 reacties

hey,
seks op je 15 is natuurlijk wel erg jong. Het is je eigen keuze, als jij er al aan toe bent en je er goed bij voelt. Maar ik zou het zeker veilig doen.
Erg jong is het nou ook weer niet maar als je het veilig doet en je er goed bij voelt, waarom dan niet?
hey,
seks op je 15 is natuurlijk wel erg jong. Het is je eigen keuze, als jij er al aan toe bent en je er goed bij voelt. Maar ik zou het zeker veilig doen.

 Hoezo is toch een normale leeftijd?
ik ben een meisje en ik ga je eerlijk zeggen . als ik een jonge was zou ik t doen 
t is de fantasie van iedere guy en jij mag het doen  MAAAAAAAAAR
doe het veilig je wilt denk ik geen papa worden of rare dingen aan je pikkie krijgen 

Nja Suc6
Doe wat goed voelt. Sta wel 100% achter je keuze, anders kan je spijt krijgen.
een trio lijkt me echt mega akward, dus ik zou het zelf niet doen. Maar dat verschilt per persoon, dus kijk gewoon wat je zelf het leukst vind

@justaboy29
Dat verschilt per persoon, ik vind 15 ook best jong, maar als diegene zich daar prettig bij voelt maakt mij het niet zoveel uit
ik vind 15 niet jong ben namelijk 13 en heb al sexs gehad (Volgens de wet mag je al vanaf je 13de sexs als de ouders geen klacht geven) maar #maik123 je moet zelf weten wat je doet vraag het is zelf in de spiegel wil je het of niet zoja dan antwoord je ja zo nee dan doe je het niet
Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp (Zouden jullie een trio doen?) blijven?

Met vriendelijke groet,
Nico (de Kindertelefoon)
Hey,
Ik ben sowieso niet voor trio's dus ik zou zeggen 'niet doen'.
Pik zou er goed overna denken. Seks is een ding. Een trio is een tweede.
Vraag jezelf af of je het echt wilt.
Kus,
ja altijd doen is ECHT heeeeerlijk:o
Heb jij dat al gedaan dan?
Ik zou het wel doen ik heb namelijk ook met een jongen en een vriendin een trio!🆒:p
Ik zou het doen! 😃
Ten eerste vind ik het van dat meisje nogal vreemd. Uberhaupt het feit dat het zomaar een meisje is en niet de gene waar je iets mee hebt. Dat maak ik hier uit op tenminste. Zelf zou ik nooit een trio doen, dat is ten eerste omdat ik alleen van mijn vriendje ben, en dat ik geen andere vent aan me laat zitten. En ook niet met een ander meisje, omdat ik absoluut geen ander wijf aan mijn vriendje laat zitten. Dat zou ik echt het ergste ooit vinden. 
Heb jij dat al gedaan dan?

ja anders zou ik het toch niet zeggen:D
Ik vind je nog wel erg jong hoor...ik weet niet of je al eens eerder seks hebt gehad? Als het je eerste keer is zou ik het niet aanraden.
je kunt zeggen dat je wel eens met jullie drie wilt experimenteren je kan dan starten bij kusjes en tongen. als het je toch te ver gaat op gegeven moment kun je nog altijd afhaken anders kun je lekker door gaan maar doe het wel safe
Ik zelf zou het denk ik wel doen, alleen niet op deze leeftijd! En 1 vind ik nogal jong haha. Mijn begin leeftijd is dan ongeveer 17 of 18, of later. Maar als je het graag wilt, waarom niet? 
Wat jij wilt, je egen keus
Reputatie 2
Badge +17
Ik zou een trio wel doen, is toch spannend? Maar op je 15e? Nee.., wacht nog lekker een jaartje. Misschien krijg je er anders wel spijt van. Als iemand aan mij het vraagt, zou ik het graag willen, maar puur omdat het nog zo jong is, zal ik het niet doen. 
Lijk mij wel goed, maar denk aan je keuze
Geluksvogel.
Doen, zou ik zeggen, tenzij je je er niet goed bij voelt natuurlijk.
He je leeft maar 1 keer ?
je bent 15 dus gewoon nu nog lekker doen waar je zin in hebt! als die meiden mij zouden vragen voor trio dan is mijn antwoord zeker ja. zo vaak krijg je die kans namelijk niet!
Badge +5
Therealone: hoezo is dat "jong voor seks"?
Anyway, een trio is gewoon leuk. Doen dus. Maar wel veilig uiteraard.

Reageer