Vraag

zouden julie 15cm pik neuken

  • 25 July 2022
  • 9 reacties
  • 2497 Bekeken

Badge

Hoii 

ik ben beetje onzeker over lengte van me piemel.

dus ik heb een vraag voor de meiden,

zouden jullie 15cm pik neuken?

is dat goed genoeg voor je of wil je langer of juist goed?


9 reacties

Ik ben een hetro jongen, maar ik zal toch ff mijn mening geven.

 

volgens sommige bronnen is het gemiddelde van een piemel 13 cm. En volgens andere bronnen is die van Nederland 15-16cm gemiddeld. Dus ik zou niet zo bang zijn.

Nou wil ik nog helemaal niet neuken, maar als ik dat wel zou willen is de lengte van iemands piemel het minst interessante.  Als ik je leuk genoeg vind om dat te doen maakt het mij niet uit of hij krom is of recht, besneden of niet, 15 cm of 11cm of 17 cm.

Reputatie 5
Badge +3

ben meisje 13 en k zou da gwn neuke ze en wees ni onzeker <3 je krijgt zoiezo wel een groeispurt dus geen zorge

Badge

Ik zelf vind hem niet klein ofzo. Maar er zijn genoeg meiden die niet van groot houden. Maar iemand die van je houd boeit het niet eens hoeveel cm die is.

Badge

ben meisje 13 en k zou da gwn neuke ze en wees ni onzeker <3 je krijgt zoiezo wel een groeispurt dus geen zorge

Okee

Badge

mhmm kzelf bn een meisje vn 15 en ben al onmaagd kheb me een kleine gdn en ook me grote kzelf vind een grote lekkerder dan een kleine me een grote bdl ik 15-19cm dus euuh ja mijn mening 

Badge

Nou het ding is, ik ga even de biologie kant in, een meisje haar vagina kan maximaal uitrekken tot 10 cm. Dus het ligt er denk ik echt aan per persoon, of ze dat wel fijn vinden of niet

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Aly ,

 

goed dat je meedenkt, maar de info die je geeft klopt niet helemaal.

De vagina in ruste is tussen de 7 en 9 cm diep. In opgewonden stand wordt de vagina wijder en past zich aan het formaat penis aan. Zie ook https://sense.info/nl/je-lichaam/meisjeslichaam/wat-de-vagina  en https://seksualiteit.nl/onderwerpen/seksueel-plezier/vagina/ 

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

je krijgt nog een groeispeurt en mij maakt het sowieso niet uit.

Mensen moeten gewoon je lichaam respecteren want het hoort bij jouw.

Reageer