Skip to main content

Je hoeft alleen te antwoorden met Ja ​of Nee.

 

 

Ik ben naturistisch opgevoed dus ja, maar op welk gebied bedoel je??


Ligt aan de situatie.

Thuis ben ik zeker wel is naakt. Maar ik als ik op de Dam in Amsterdam sta houd ik mijn kleding liever aan


Ja...waar het kan of mag. Maar het kan ook verkeerd aflopen dus oppassen. Ik heb mijn lesje geleerd .

Als ik een voorbeeld  geef wat ik had meegemaakt .

Liep op straat te winkelen. Hield een man me aan en vroeg of ik model werk wou doen. Hij maakte complimenten dat ik een knappe jongen was. Ik vroeg waarvoor was voor kleding jeans en boxershorts. Ik moest wel  16 jaar zijn maar een ID kaart vroeg die niet.   Ik zou 100 euro nu krijgen als ik met hem mee ging naar zijn huis. Nou dat deed ik ik stapte in zijn Tesla wow wat een EV. Hij had ook een villa met zwembad. Heel chique binnen.  Boven had hij zijn studio. Hij gaf me een paar  Bacardi cola's dan zou ik wat  meer relaxed zijn ging het fotograferen makkelijker. Hij zei eerst lekker fris gaan  douchen je mag in jouw blote kont hier rond huppelen. Daarna doen we een boxershort,  slip en  jockstrap voor de photo shoot. 

Na gewassen liep ik naakt naar hem toe. Oh la la zei die jongejonge wat heb jij een grote geslachtsdeel. Ideaal voor de jockstrap shoot. Hij wou me wel eerst insmeren met een speciale olie wordt de huid gladder en is mooier voor de camera. Nou hij nam de tijd ervoor en geen één plekje sloeg hij over. Het was meer een penis massage 🍌😂

De photoshoot ging prima wel steeds wisselen van  ondergoed. Ik had nu 200 euro verdiend voor 1 uurtje.  Ik zou 500 euro krijgen als ik bleef slapen. Nou dat was veel geld duss appte mijn pa met een smoes dat ik bij een vriend bleef slapen. Was een aardige man waarom niet ik zei wel voor de zekerheid dat ik hetero was. Hij lachte dat wist ik wel dat zie ik maar ik ben homo. Ik zei geen probleem.  We keken film en na de vijfde cocktail veerd ik slaperig ik viel in slaap. Ik kon me herinneren het laatste dat hij me optilde en op een grote waterbed legde.  Ik werd na een paar uur wakker lag hij naakt naast mij. Mijn penis deed wat pijn en de eikel was was  rood. Ik zei wat heb je gedaan met me? Met jou wat gespeeld je was zo weg na dat pilletje … Dacht je dat al dat geld gratis was.. .

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details 


Reageer