zou ik het doen?

  • 15 January 2024
  • 7 reacties
  • 597 Bekeken

Hoi ik ben een meisje 13 jaar oud. ik heb een jongen op snap en ik ken hem van sport. ik ben toen van die sport afgegaan en hij zocht toen contact op. hij zij dat die me leuk vond en graag wou bekken en meer. maar hij wou geen relatie. hij word dit jaar 16 dus hij is wel ouder. hij wil graag een keer buiten afspreken en dan bekken en mij vingeren en waarschijnlijk seks. opzich wil ik dat wel maar niet buiten. en ik vind het een beetje raar want we hebben geen relatie en ik weet ook niet of ik wel ontmaagd wil worden door iemand die mij eigenlijk gebruikt. wat moet ik doen??


7 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Je zou best kunnen afspreken. Maar je moet wel duidelijk zijn wat je we en niet wilt

Reputatie 2
Badge

Tja, ieder z'n eigen mening. Ik zou het wel doen eigenlijk. Want vaak krijg je niet zo een openminded moment. 

Reputatie 2
Badge

ik zou goed aangeven wat je wel en niet wil en als je sexs gaat hebben zorg er dan wel voor dat je het safe doet en ik zou sws wel vaker met hem afs voordat je verder gaat dan bekken wand bekken is niet zo erg maar moet je nartuurlijk welf bepalen waar jij je goed bij voeld

Reputatie 1
Badge

no way

Reputatie 7
Badge +4

Heee, ik zal het eig niet doen. Tis natuurlijk je eigen keus en als je het graag wilt dan kan dat ook, maar jullie hebben geen relatie en hij is ook 3 jaar ouder. En hij wil wss ook alleen mr afspreken voor de seks. Ik zal het dus eig nie doen.

Xx

Reputatie 2
Badge

Niet doen! Je wordt inderdaad maar gebruikt!!!

Reputatie 4
Badge +3

Volgens mij geef je zelf al aan dat je te veel twijfelt. Als je voelt dat je eigenlijk pas seks wil met iemand wanneer je een relatie hebt, dan is dat volgens mij reden genoeg om het niet te doen! Je bent jong, het komt vanzelf. Er is geen haast!

Waar je denk ik voor moet oppassen:

  • Hij wil je alleen maar voor de sex (zoals al gezegd is)
  • Hij doet alsof hij je wel leuk vind en een relatie wil (zeg dus niet dat je geen sex wil als jullie geen relatie hebben!)
  • Hij wil het bij een keer laten waardoor jij je misschien slecht voelt
  • Hij wil foto's ofzo maken, dat mag absoluut niet!!!!!!!!!!

Stel dat hij wel verliefd op jou is dan kan hij ook prima wachten als jij dat zou aangeven en zo niet dan is hij het dus ook niet waart

Reageer