Vraag

zorgen na mijn eerste keer

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey iedereen, ik heb vandaag mijn eerste keer gehad en het viel allemaal wel goed mee, ik bloed enzo maar nu merk ik dat er iets aan het loskomen in mij zegmaar, ik heb geen idee wat het is en ik ben bang

weet iemand wat dit is?

moet ik mij zorgen maken?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik ben een jongen dus echt precies weet ik het niet maar volgens mij is dat wel normaal en hoort dat erbij.  Ik hoop dat een meisje reageert om dit te bevestigen:) maar ik geloof dat het wel normaal is.  

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

Hoe voelt dat dan?

 

na mijn eerste keer bloede ik een heel klein beetje maar na de eerste x met mijn nieuwe vriend bloedde ik veel meer

 

Ik denk niet dat er iets is losgekomen hoor, alles zit goed vast, maar het kan zijn dat je vriend tegen je baarmoederhals is gekomen wat een beetje pijn deed en nu gevoelig is. 
 

ook kan je een beetje drukkende pijn hebben na de seks (idk wat dat is, maar het is normaal), dat kan een beetje raar aanvoelen en miss wat vervelend.

 

@Tover01  dan heeft er nu ook even een meisje gereageerd met ervaring :)

 

hielp dit iets? Xx

Reputatie 2
Badge

@Hello1  @Tover01 okeeey dus dankjewel voor de reactie!! Dus het was zegmaar precies dat er iets uit mij kwam ofzo, het leek zo en het voelde ook zo en ik maakte mij echt heel veel zorgen, maar uiteindelijk is alles oke want het is terug normaal :) dus ik maak mij geen zorgen meer, dankjewel voor jullie hulp x

Reageer