hoi allemaal.
ik ken sinds kort een meisje. [ laten we haar even tess noemen ] ik heb laats via via gehoord dat er een ander jongen is die aan meisjes zit, zonder dat zij dat zelf willen. en dat het met haar ook gebeurt.
het begon op het moment dat ik na school weer naar huis ging en dat zij bij mij van achter kwam fietsen. en toe vertelde zij het mij. ik wist even niet wat ik moest antwoordden en zij dat ze naar een docent moest gaan. later hebben we elkaar weer gesproken en ik vroeg of ze al iemand had gesproken. ze zij nee. waarop ik reageerde van moet ik hier misschien mee helpen. en daar kreeg ik niet echt reactie op. later vroeg ik het haar nog eens en toe zij ze dat ze er liever niet over wilde praten. zelf wil ik haar echt helpen. maar er spelen hier meerdere dingen die het lastig maken. ten eerst wil ze er zelf niet over praten. ten tweede heb ik het idee of haar vader mij niet verstouwd. dus ik weet niet meer wat ik moet doen. welf heb ik al gedacht dat ik naar een mentor zou gaan. maar dat weet ik niet zeker of ik dat moet doen. pls help