Vraag

Zonder ondergoed naar school gaan.

  • 26 March 2024
  • 17 reacties
  • 1305 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Ik ben Mimmo en ik draag al zo lang ik weet gewoon geen ondergoed. 

Ik ga lekker met mijn blote kont in mijn jeans broek en zo ga ik ook altijd naar school. 

Ik vind dat heel erg leuk en ook best wel geil hoor. 

Wie van jullie draagt ook nooit ondergoed en ga je zo ook altijd gewoon naar school?

Reageer eens even. 

Alvast bedankt. 


17 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Mimmo. 

Als jij dit fijn vind is het ok! 😂

Ik slaap al een tijdje in mijn blootje.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo wees jezelf  

Ja hoor ik vind het heel prettig om gewoon geen ondergoed te dragen.  Ik weet gewoon niet beter. 

Ja, in je blootje slapen is ook leuk en het is ook heel gezond. 

Reputatie 2
Badge +1

Hoi wees jezelf, 

Ben jij bi of gay?

Ik ben absoluut zeker gay want van jongens word ik super geil. 

Maar ook van meisjes.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Mimmo. 

 

Ik ben Gay.

Demi-boy is trouwens mijn gender.

Dat betekent dat ik me soms vrouw voel maar vaker man.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo wees jezelf, 

Ik begrijp je wel, denk. Ik ben zelf ook gay. 

Groetjes, Mimmo. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Mimmo. 

Ik heb een vraagje voor jouw. Als jij altijd naakt vent hoe doe jij het dan met omkleden voor en na gym? En zien ze tijdens gym je lul niet? Of wordt hij niet stijf?

Groetjes

Ann0

Reputatie 2
Badge +1

Hallo anno, 

Als ik met de gym mij omkleed dan sta ik gewoon even in mijn blote kont en dus ook met mijn piemel helemaal bloot. 

Mijn klasgenoten kunnen mijn piemel dan goed zien hoor want ik krijg tijdens het omkleden altijd een stijve piemel. 

Mijn klasgenoten kijken dan altijd wel maar ze zeggen niets. 

Ik krijg soms ook wel een nota in mijn agenda zo van dat ik geen ondergoed draag en dat ik mijn piemel duidelijk laat zien aan mijn klasgenoten. 

Mijn ouders zeggen daar niets van. Zij weten dat ik geen ondergoed draag en ik mag dat ook van mijn ouders. 

Reputatie 2
Badge +1

Tijdens de gym hangt mijn piemel ook een beetje uit mijn broekspijp want wij moeten dan altijd een heel kort broekje dragen. 
 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Reputatie 5
Badge +4

Ik doe dat ook wel eens als het heel erg warm is maar niet als ik gym heb 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo rick,

Ik draag gewoon nooit ondergoed hoor. Al veel jaren loop ik zonder ondergoed. 

Bij mij zien mijn klasgenoten dan gewoon mijn piemel. 

Reputatie 5
Badge +4

 

als ik thuis ben en nergens meer heen hoef gaan bij mij meestal gelijk al m’n kleren uit dus ook m’n onderbroek ook als m’n gezin thuis is

Reputatie 3
Badge

even voor alle duidelijkheid mimmo ben je nu stoned

 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ikke hier, 

Deze namiddag wel ja en vanavond nog eens. 

Reputatie 5
Badge +4

Hallo ikke hier, 

Deze namiddag wel ja en vanavond nog eens. 

Ik weet niet wat ik hier van moet geloven je bent 14 jaar

Reputatie 5
Badge +1

Ik draag altijd een onderbroek, behalve als ik ga douchen (natuurlijk)

Reputatie 2
Badge +1

Hallo, 

Geloof wat je wilt, maar ik weet hoe het bij mij thuis er aan toe gaat. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het gewoon fantastisch vind. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb ook regelmatig dat ik geen onderbroek draag. Naar school doe ik dat wel, maar zodra ik thuis ben trek ik makkelijke kleren aan, meestal een trainings of joggingbroek en dan heb ik ook geen onderbroek aan. Soms als ik uit ga of in het weekend heb ik ook geen onderbroek aan. Ik vind dat dat gewoon moet kunnen en ik ben geen gay

Reageer