Zonder ondergoed naar school.

  • 11 August 2022
  • 3 reacties
  • 1956 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal, ik draag al veel jaren gewoon geen ondergoed meer en ik vind dat heel leuk en ook lekker geil.

Ik ga dus gewoon altijd met mijn blote kont in mijn jeans en ik ga zo ook gewoon altijd naar school. Ik krijg ook regelmatig wel eens een nota in mijn agenda en zo omdat ik geen ondergoed draag. Zoals tijdens het omkleden bij de gym les want dan sta ik daar gewoon even lekker in mijn blote kont natuurlijk. De leraar schrijft dan soms wel eens een nota in mijn agenda en zo.

Mijn ouders zeggen daar niets van en zij laten mij gewoon lekker doen waar ik zin in heb. Ik moet dus ook helemaal geen onderbroek aan doen als ik dat niet wil. Ik heb ook al een heel grote piemel en die zie je altijd duidelijk in mijn jeans steken en dat vind ik leuk.

Wie van jullie draagt ook nooit ondergoed en ga je zo ook gewoon altijd lekker naar school? Ik ben wel eens benieuwd naar jullie reacties.

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

ik zou zeggen, lekker doen waar je je goed bij voelt zolang je niemand er echt lastig mee valt.

zelf ga ik nog weleens zonder ondergoed met alleen een joggingbroek aan naar de winkel, geeft altijd wel een spannend gevoel

Reputatie 1
Badge +1

Op school tijdens gym en zo krijg ik wel regelmatig opmerkingen maar dat trek ik mij niet aan. 

Ik draag ook al lang geen sokken meer en zelfs ook geen enkelsokken. Gewoon lekker met mijn blote voeten in mijn sneakers en dan gaan ze lekker stinken. 

Ik hou wel van sneakers die keihard stinken. 

Reputatie 3
Badge +1

onnodige quote verwijderd 

Hoi het lijkt mij echt gewoon zo fijn om jou te zijn altijd eerlijk en open en dat gewoon alles mag van je ouders ik zou graag een keer contact met je zoeken maar weet niet hoe groet anoniem

Reageer