Skip to main content
Vraag

zonder condoom seks gehad

• June 18, 2026
  • 1 reactie
  • 504 Bekeken

Hoi ik ben hier net nieuw maar paar weken geleden ben ik en me beste vriend samen afgesproken en ik ben 16 en hij 14 en we zijn samen naar de cinema gegaan en tijdens de film kwam hij aan mijn penis en ik ben bisexueel dus ik kreeg een stijve en dan weer tijdens de film begon hij mij te kussen en toen gingen we naar mijn huis en mijn ouders en broer waren niet thuis en toen gingen we naar mijn Kamer en ik lag op me bed en hij zij "ik wil seks met jou beste vriend" en ik werd terug stijf maar ik had geen codooms maar voor hem boeide dat niet dus we kleden elkaar uit en ik kroop op hem en we deed het en het was een goeie seks maar hij wil meer maar ik weet het niet en wat moet ik zeggen. en bij wie is dat ook al gebeurt? 

1 reactie

hoi,

bij mij is dit nooit gebeurd want ja ik ben hetero en heb nooit seks gehad. Maar wat ik denk dat je moet zeggen is gewoon wat jij wilt. als je het niet nog een keer wil moet je dat gewoon zeggen. En als je wel met condoom wilt en je hebt ze niet kan je bij de etos halen en als je er voor schaamt dat andere mensen het zien gebruik de zelfscan zo hebben een paar van mijn vrienden mij condooms gegeven als grap voor mijn verjaardag.