Vraag

zoenen met tong???? Snel antwoord nodig!

  • 11 March 2024
  • 5 reacties
  • 381 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

heey 

ok, ik zie mijn vriendin over een uurtje. we hebben all een paar keer gezoend zonder tong maar op gegeven moment doet ze haar mond een beetje open en ik heb geen idee wat ik hier mee moet en ik wil misschien ook proberen te tongzoenen maar ja hoe dan?! 

iemand tip??

Liefss F


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Probeer gewoon voorzichtig je mond steeds mee te openen en steeds wat wijder, daarna kan je proberen je tong erin mee te nemen en gebeurd het vanzelf!! 
 

xx

Badge

Je kan altijd eerst haar haar boven of onder lip met je kippen "knijpen” wanneer ze haar mond open doet en vanaf daar speels met je tong haar lippen aanraken, kijk hoe dat voelt en steeds grotere stappen maken als je merkt dat ze daar ook open voor staat/toelaat. Kijk of ze dan ook iets met haar tong doet en of ze dit fijn vindt. 

Je kan het ook altijd met haar bespreken!

Reputatie 4
Badge +4

Ik weet dat ik best wel laat ben met mijn tip maar beter ooit dan nooit, mijn eerste keer vond ik het ook wel spannend maar als zij het eerder heeft gedaan is het makkelijk te volgen, in iedergeval niet met je tong rondjes draaien in haar mond vinden ze niks, er zijn vast ook wel nog goeie video’s te vinden over hoe je het doet, maar je moet ook wel een beetje langzaam happen als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou er niet bang voor zijn want ik persoonlijk vond het wel heel lekker veel succes.

Badge

Ik heb niet echt tips maar: hoe is het gegaan? ??? En is het nog uitgelopen op iets anders 🔞

Reputatie 6
Badge +4

heyy

bedankt voor de tips allemaal!! ik ga het proberen.

vrorige keer is het er niet van gekomen omdat haar zusje steeds binnen kwam maar ja ik zie haar snel weer en dan zal ik de tips wrs wel nodig hebben…

nogmaals bedankt!

Liefss F

Reageer