Skip to main content

haii

Ik ben 14 jaar en een meisje. Ik heb nog geen borsten en ben ook nog niet ongesteld.  Ben ik dan te vroeg om te zoenen?? en kan ik het met dit lichaam ook lekker vinden??? plss reageerrrr

groetjess: Saartjeee

Hey, 

Het gaat niet om jouw lichaam of je klaar bent om te zoenen, het gaat om jou, of JIJ er klaar voor bent. Ieder lichaam is klaar om te zoenen, ook dat van 'een baby ' bij wijze van spreken. het gaat om wat jij denkt en voelt, en je lijf heeft er niks mee te maken 


Ja als jij wil zoenen ga er voor heb je al wel een libido of dat ook nog niet 


Hey @saartjeeee,

Je bent niet te vroeg hoor met zoenen, als jij wilt zoenen is dat toch prima?  En het gaat niet om je lichaam,  maar om jou.

Groetjes, @Monkeyboy08


Hoiii. 

 

Ik zoende ook al voordat ik ongesteld werd. 

 

En mensen zien niet aan je of je het al bent of niet. 

Mijn borstjes zijn niet plat maar heel veel heb ik ook niet. En dat is ook niet erg. Ik hoef ook geen joekels hahahaha. Dus als jij lekker wilt zoenen moet je dat gewoon doen!! 

Xx


of je wel of niet ongesteld bent, maakt niet uit. Als jij wilt zoenen moet je dat gewoon doen (als die andere persoon het ook wilt natuurlijk). Zelf ben ik een jongen en of jij nou borsten hebt maakt echt niet uit, te minste voor de goeie jongens niet. Als die jongen het namelijk een heel groot probleem vind, dan weet je al dat hij het niet op jou valt of met jou wilt zoenen. Dan weet je dat hij het alleen maar doet om iemands uiterlijk. En die borsten komen nog wel en een jongen met een beetje hersenen weet dat ook.

JoeJoe


Reageer