Skip to main content

Ik ben een meisje van 14 en heb nu met 10 jongens gezoend.

Mensen hebben veel meningen over mij en praten veel over me. Maar ik probeer er niks van aan te trekken maar is soms lastig ik zoen wel is met jongens ook voor de lol sommige vinden me dan meteen een hoer omdat ik het leuk vind om te zoenen en spannende dingen te doen met iemand. Soms denk ik dat ik echt een hoer ben omdat ik makkelijk ben en alles leuk vind. Ik heb nog geen seks gehad ik wil dat nu ook nog niet maar als ik een beetje praat met een jongen wordt het al snel gezellig en dan vind ik het leuk als die aan me zit aan me kont, heupen, alles.

Ben ik zo makkelijk en is dat dan heel erg of moet ik gwn lekker doen wat ik zelf wil?

Reactie is door De Kindertelefoon aangepast n.a.v. forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

Nee is normaal op je 14e. Is gewoon de puberteit. Niks van die mensen aantrekken en blijven zoenen enzo als je dat leuk vind! Blijf geil :D


Ja, zo gaat dat. Als een jongen met 10 meisjes zoent is hij een baas maar als een meisje met 10 jongens zoent… Slaat helemaal nergens op. Trek je dus niks aan van wat anderen denken of zeggen en doe lekker wat je zelf wil.


Hey, hier een meisje van 13. Ik ben het eens met de reacties hierboven.  Ook al klinkt het makkelijker dan het soms is, ik zou me niet teveel aantrekken van de mening van een paar anderen. Doe waar jij je goed bij voelt! Ik ben ook best 'makkelijk', in de zin dat ik best snel voor jongens uit de kleren ga vergeleken met mn vriendinnen. Ik heb gelukkig weinig vervelende reacties gehad, maar vindt dat we gewoon lol moeten kunnen hebben. 

Liefs Vosje


Wat maakt tuit als t maar fijn is toch? Ik zoen ook graag. En als je makkelijk bn so what....t is jou lijf.....dus jou beslissing. Zo lang tgeen ouwe kerels zijn.....


Doe gewoon wat goed voelt en probeer je niks aan te trekken van anderen


Reageer