Skip to main content
Vraag

Zoek voorwerpen als seksspeeltjes

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 12 jaar en zoek naar een voorwerp dat ik fijn vind om te gebruiken in de anus en vagina hebben jullie ideeën of tips? Laat het me weten!<3

23 reacties

Forum|alt.badge.img+2
Maatje9635 schreef:

Hoi ik ben 12 jaar en zoek naar een voorwerp dat ik fijn vind om te gebruiken in de anus en vagina hebben jullie ideeën of tips? Laat

Ik weet niet wat je wel kan gebruiken maar wel vooral wat je niet kan gebruiken. Dus gebruik geen scherpe voorwerpen. Als je iets gebruikt zorg dat je het wel even schoonmaakt om infectie te voorkomen. Probeer ook rondige voorwerpen te gebruiken zoals een borstel handvat of hoe je dat ook zegt. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 16 maart 2025

Dankjewel voor je reactie ​@UserPlassendePanda123  ik heb zojuist een buttplug gekocht bij bol.com heb je enige tips voor het inbrengen ben namelijk wel een beetje bang

• Net nieuw
  • 4 reacties
  • 16 maart 2025
Maatje9635 schreef:

Dankjewel voor je reactie ​@UserPlassendePanda123  ik heb zojuist een buttplug gekocht bij bol.com heb je enige tips voor het inbrengen ben namelijk wel een beetje bang

Je kan het met wat vaseline proberen laat weten of het is gelukt

Forum|alt.badge.img

Heb je glijmiddel erbij als je dat niet hebt wat okk en doe rustig aan

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 17 maart 2025

@Lekkere jonge wilt 69 is er een bepaalde tactiek dat je me kan vertellen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 17 maart 2025

@2008 Hij komt pas woensdag binnen ik ga het dan meteen die avond uitproberen. Ik laat het dan wel weten

GebruikerD
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 18 maart 2025
Maatje9635 schreef:

Hoi ik ben 12 jaar en zoek naar een voorwerp dat ik fijn vind om te gebruiken in de anus en vagina hebben jullie ideeën of tips? Laat het me weten!<3

Meschien een knuffeldier

Forum|alt.badge.img+2
Maatje9635 schreef:

Probeer in de tussentijd anders anaal te vingeren. Dan ben je al gewent aan het feit dat er iets in je kont gaat inplaats van eruit ;).

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 18 maart 2025

@UserPlassendePanda123 heb je nog wat tips voor het vingeren? trouwens je bent echt een fijn persoon dankjewel.

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 19 maart 2025

Voor vingeren niet echt ben een jongen en heb zelf ook een plug heb die soms wel is in daarmee moet je gewoon rustig aan beginnen en ik zou geen vaseline gebruiken dat is moeilijk schoon te maken maar gewoon rustig met die plug erin misschien eerst een vinger of 2 en dan die plug erin laat maar weten hoe het ging

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 19 maart 2025

Dankjewel voor je reactie ik ga het vanavond proberen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 19 maart 2025

Hebben jullie mss tips voor bepaalde houdingen voor het inbrengen van de buttplug en het vingeren

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 131 reacties
  • 19 maart 2025

Ik lig vaak gewoon om mijn rug en dan je knieën een beetje intrekken en dan gewoon goed proberen te ontspannen en dan rustig erin laat maar weten hoe het is gegaan

• Net nieuw
  • 4 reacties
  • 27 maart 2025

Is het gelukt?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 27 maart 2025

Ja (tekst verwijderd door de Kindertelefoon ivm regel 6) het voelt niet echt fijn ofz nog meer tips iemand?

• Net nieuw
  • 4 reacties
  • 27 maart 2025

Mss nu gaan vingeren?

Chloétje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 27 maart 2025

hey, ik wil eerst al zeggen dat het niet echt goed is om iets in je anus te steken, ik zal je uitleggen waarom: tussen de vagina en anus zit een soort velletje (ik weet niet hoe dat noemt) als je dan anaal seks hebt of er iets in gaat doen om je zelf te bevredigen, kan dat gaan uitrekken en daarna scheuren. en ik zou het ook eigenlijk niet doen want het doet echt pijn maar goed dat moet je natuurlijk zelf weten. voor in de vagina kun je misschien het beste je vingers gebruiken of prit/lijm (ik hoop dat je het kent, je moet het wel met dop gebruiken, en de dop moet plat zijn) voor de anus kun je het beste beginnen met 1 vinger, als er meer in kan doe je er 2 in enzovoort.

ik hoop dat dit jou helpt

veel liefs, Chloé

AnneW
  • 334 reacties
  • 28 maart 2025

@Chloétje 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft over pritt lijm klopt alleen niet helemaal want er zitten scherpe kantjes aan en daar kan je jezelf mee beschadigen.  Gebruik liever seksspeeltjes die ervoor bedoeld zijn, dat is hygiënisch en veilig.

Anne - De Kindertelefoon.

Chloétje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 28 maart 2025

@AnneW 

hey, ik heb dat vaker gebruikt omdat ik geen seksspeeltjes mag gebruiken of kopen, het is natuurlijk niet het beste, dat weet ik maar ja ik wilde wel iets gebruiken en bij mij hebben ze geen scherpe kantjes bij mij ziet het er zo uit: 

liefs, Chloé

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 28 maart 2025

Heyy ​@Chloétje dankjewel voor je reactie en voor het uitleggen ervan heel erg bedankt!!

Chloétje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 29 maart 2025

@Maatje9635 

geen probleem, ik heb graag!

liefs, Chloé

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 30 maart 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

Hoi ​@Chloétje , ik heb best vaak anale seks met mijn vriendin, al een redelijke tijd en zoiets is echt nooit gebeurd bij ons, terwijl ik best groot ben zegmaar, dus heel eerlijk denk ik niet dat dit klopt. Waar heb je deze info vandaan? want mijn vriendin hebben best veel opgezogd om te checken of kontseks veilig is en wij hebben hier nog nooit over gehoord

Chloétje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 31 maart 2025

@TomTem 

mijn moeder zei dat en normaal spreek ze wel de waarheid erover, ik ga ook nog een opzoeken. maar goed als dat dan niet scheurt bij haar is het prima en kunnen jullie gewoon verder doen

liefs, Chloé

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen