Skip to main content
Vraag

Zoek voorwerpen als seksspeeltjes

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 12 jaar en zoek naar een voorwerp dat ik fijn vind om te gebruiken in de anus en vagina hebben jullie ideeën of tips? Laat het me weten!<3

9 reacties

Forum|alt.badge.img+1
Maatje9635 schreef:

Hoi ik ben 12 jaar en zoek naar een voorwerp dat ik fijn vind om te gebruiken in de anus en vagina hebben jullie ideeën of tips? Laat

Ik weet niet wat je wel kan gebruiken maar wel vooral wat je niet kan gebruiken. Dus gebruik geen scherpe voorwerpen. Als je iets gebruikt zorg dat je het wel even schoonmaakt om infectie te voorkomen. Probeer ook rondige voorwerpen te gebruiken zoals een borstel handvat of hoe je dat ook zegt. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 16 maart 2025

Dankjewel voor je reactie ​@UserPlassendePanda123  ik heb zojuist een buttplug gekocht bij bol.com heb je enige tips voor het inbrengen ben namelijk wel een beetje bang

• Net nieuw
  • 2 reacties
  • 16 maart 2025
Maatje9635 schreef:

Dankjewel voor je reactie ​@UserPlassendePanda123  ik heb zojuist een buttplug gekocht bij bol.com heb je enige tips voor het inbrengen ben namelijk wel een beetje bang

Je kan het met wat vaseline proberen laat weten of het is gelukt

Forum|alt.badge.img

Heb je glijmiddel erbij als je dat niet hebt wat okk en doe rustig aan

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 17 maart 2025

@Lekkere jonge wilt 69 is er een bepaalde tactiek dat je me kan vertellen?

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 17 maart 2025

@2008 Hij komt pas woensdag binnen ik ga het dan meteen die avond uitproberen. Ik laat het dan wel weten

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 18 maart 2025
Maatje9635 schreef:

Hoi ik ben 12 jaar en zoek naar een voorwerp dat ik fijn vind om te gebruiken in de anus en vagina hebben jullie ideeën of tips? Laat het me weten!<3

Meschien een knuffeldier

Forum|alt.badge.img+1
Maatje9635 schreef:

Probeer in de tussentijd anders anaal te vingeren. Dan ben je al gewent aan het feit dat er iets in je kont gaat inplaats van eruit ;).

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 18 maart 2025

@UserPlassendePanda123 heb je nog wat tips voor het vingeren? trouwens je bent echt een fijn persoon dankjewel.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen