Zoek jongen om over gevoelens te praten

  • 13 August 2013
  • 30 reacties
  • 2211 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

ik ben Martijn, gay en nog niet uit de kast. Graag zou ik hierover via skype met een jongen praten die hetzelfde probleem heeft, of al uit de kast is gekomen. Gewoon om even mijn hart te luchten, zonder dat de hele wereld dit weet. (of bijvoorbeeld mee kan lezen op dit forum)

Reageer dus aub met skypenaam, of stuur me een privébericht zodat niemand anders je lastig zal vallen.

Met vriendelijke groeten,
Martijn1997

30 reacties

Eigelijk mag dat niet he?!??
Maar ik weet wat je doormaakt
niet de bedoeling om voor skype te vragen deze topic word waarschijnlijk gesloten of aangepast verder omdat je nieuw bent krijg je hier nog geen waarschuwing voor
Ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar ik hoop dat de forum-moderators hier even door de vingers krijgen. Ik zit er namelijk echt mee, en wil er wel met iemand over praten, maar niet gelijk dat honderd andere mensen mee kunnen lezen, zoals wel kan gebeuren op dit forum.
Je kan ook praten met iemand via de kindertelefoon chat
Hoe kom ik daar? Zit hier pas net XD
heb het gevonden. is helaas niet echt wat ik zoek. ik zoek iemand met hetzelfde probleem, of iemand die hetzelfde probleem heeft gehad.
Ga naar kindertelefoon.nl/13-18 en scroll naar onder, daar zie je t
Hallo martijn1997

Zoals de anderen hier al uitleggen: het is absoluut niet toegestaan om privé-gegevens uit te wisselen. De Kindertelefoon houdt hier streng aan vast, om ervoor de zorgen dat iedereen hier een veilige plaats heeft om dingen met elkaar te bespreken. Daarvoor is anonimiteit een vereiste.
Als je verder op dit forum rondkijkt zul je zien dat dit de plek is waar je je hart kunt luchten, zoals anderen ook gedaan hebben.

Hartelijke groeten,
Linda van de Kindertelefoon
Heeeeeeii Martijn! ;)

ehh.. ik ben een jongen XD die ook sinds kort uit de kast is! weet echt hoe jij je voelt en wil je graag helpen! :)

interesse? :D

Groetjes David
Hey allemaal,

ik ben Martijn, gay en nog niet uit de kast. Graag zou ik hierover via skype met een jongen praten die hetzelfde probleem heeft, of al uit de kast is gekomen. Gewoon om even mijn hart te luchten, zonder dat de hele wereld dit weet. (of bijvoorbeeld mee kan lezen op dit forum)

Reageer dus aub met skypenaam, of stuur me een privébericht zodat niemand anders je lastig zal vallen.

Met vriendelijke groeten,
Martijn1997


ik wil wel heel graag helpen.
ben zelf ook uit de kast gekomen.
maar ik heb er nog steeds veel moeite mee daarom wil ik je helpen.
maar om mijn Skype open te gooien op dit forum vindt ik niet echt iets.
als je het toch door wilt zetten moet je het zeggen.
zou ik erg fijn vinden, floris-jan. maak voor de zekerheid even een nieuw skype account aan.
Hoi Martijn1997 (en Floris-Jan),

Zoals eerder al is gezegd is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen, ook geen skype-accounts. Zorg dat je je aan de forumregels houdt!

Karin
Kindertelefoon
Goedendag,

Het is dat het verboden is anders mocht je mn skype naam wel hebben.
Zelf heb ik dit probleem nog niet (en hopelijk krijg ik ook niet).
Alvast suc6

-Ikke
Hoi Martijn1997 (en Floris-Jan),

Zoals eerder al is gezegd is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen, ook geen skype-accounts. Zorg dat je je aan de forumregels houdt!

Karin
Kindertelefoon


oke bedankt voor de herinnering. 
Mogen meisjes ook?
hahah vast wel 😛
Ik wil het ook wel maar het mag echt niet en ik wil hier geen problemen maken. 
hoi met jan.

Ik heb ook wel intresse. Maar krijg je contact met elkaar terwijl je hier annoniem moet blijven en niks door mag vertellen?
Hoi Martijn1997 (en Floris-Jan),

Zoals eerder al is gezegd is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen, ook geen skype-accounts. Zorg dat je je aan de forumregels houdt!

Karin
Kindertelefoon


hoe kan kan ik deze mensen helpen als ik geen contact met ze kan opnemen. Mijn doel op deze site is mensen helpen. En zelf geholpenworden maar als ik geen Skype naam of 06 mag weten hoe kan ik dat dan wel doen. Ps. Is het mogelijk dat jullie die functie op de site zetten bijvoorbeeld een privé chat of iets. 
zou ik erg fijn vinden, floris-jan. maak voor de zekerheid even een nieuw skype account aan.



het is nu vast niet meer nodig maar ik wil echt wel helpen ook met verdere problemen Miss in de toekomst. 
je weet maar nooit.

ps. weet jij wat er gebeurt als je toch je Skype en of 06 achterlaat. 

Alvast bedankt. 
zou ik erg fijn vinden, floris-jan. maak voor de zekerheid even een nieuw skype account aan.


Ik ik wil wel helpen maar het kan niet vanwege die privé regels op de site. 
Martijn1997[/quote]
Hoi Martijn,
Ik wil je graag helpen ik ben al voor een paar mensen uit de kast gekomen en ga nog lekker door.
Als je me nodig hebt wil ik er voor je zijn.
Ik vind het leuk om mensen te helpen.
Ik hoor het wel als je wilt pratem.
Helper2000
[quote]
Hoi Martijn1997 (en Floris-Jan),

Zoals eerder al is gezegd is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen, ook geen skype-accounts. Zorg dat je je aan de forumregels houdt!

Karin
Kindertelefoon


hoe kan kan ik deze mensen helpen als ik geen contact met ze kan opnemen. Mijn doel op deze site is mensen helpen. En zelf geholpenworden maar als ik geen Skype naam of 06 mag weten hoe kan ik dat dan wel doen. Ps. Is het mogelijk dat jullie die functie op de site zetten bijvoorbeeld een privé chat of iets. 


Floris-jan
Dat bestaat al.
Ga naar je profiel en dan zul je hhet links in de hoek onderaan aantreffen
 Groeten Helper2000
Hoi 

Reageer