Skip to main content
Vraag

zin in sex 14

• April 21, 2025
  • 6 reacties
  • 337 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

ik ben 14 jaar maar ik ben aftrekken echt zat en ik heb zin in sex, maar ik heb geen vriendin!

wie weet hoe ik iemand kan vinden die dat met mij wil doen?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 21, 2025

Op dit forum ga je niemand vinden.. ga gewoon uit let op je uiterlijk ga naar de sportschool 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 23, 2025

ik ben een meisje en heb echt prc hetzelfde probleem

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 23, 2025

Ja helaas kunnen we geen gegevens uitdelen😌😌

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

Ik ben 13 en ik ben ook constant zo geil maar mijn vriendin wilt dat nog niet helaas en er is no way dat ik haar ga proberen om haar over te halen dus ik zoek ook iemand waarmee ik gwn geile dingen kan doen

Forum|alt.badge.img

Ik ben 13 en ik ben ook constant zo geil maar mijn vriendin wilt dat nog niet helaas en er is no way dat ik haar ga proberen om haar over te halen dus ik zoek ook iemand waarmee ik gwn geile dingen kan doen

Bro  ik snap dat je constant geil bent en opzoek bent naar iets spannends en/of iets nieuws maar als ik het goed begrijp heb je nu een vriendin en is het echt niet oké als je dan met een ander meisje wat gaat doen, dat is vreemd gaan! Ik zou hier gewoon met je vriendin respectvol over praten en als je daarna nog niet je zin hebt moet je dat gwn respecteren. En als je het zo nodig vind maak je het uit maar vreemd gaan zou ik zeker niet doen !

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 24, 2025

Bro  ik snap dat je constant geil bent en opzoek bent naar iets spannends en/of iets nieuws maar als ik het goed begrijp heb je nu een vriendin en is het echt niet oké als je dan met een ander meisje wat gaat doen, dat is vreemd gaan! Ik zou hier gewoon met je vriendin respectvol over praten en als je daarna nog niet je zin hebt moet je dat gwn respecteren. En als je het zo nodig vind maak je het uit maar vreemd gaan zou ik zeker niet doen !

Ik ben het daar eigenlijk wel heel erg mee eens. Dankjewel voor het advies want ik ben heel gelukkig met haar en ik wil haar niet kwijt. Echt thx voor het advies!