Skip to main content
Vraag

zin in seks maar nog jong

• 18 januari 2025
  • 6 reacties
  • 324 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi

ik ben 16 maar wil heel graag weten hoe het voelt om te neuken wat kan ik doen ?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 53 reacties
  • 18 januari 2025

Je kan een dildo of een butplugg kopen. 
En jij bent oud genoeg om seks te hebben. Alleen nog iemand vinden

Katjatja
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 80 reacties
  • 18 januari 2025

Hoii, dat je zin hebt in seks is heel normaal in de puberteit. Je ontdekt en verkend je eigen lichaam en je bent nieuwsgierig. 16 is helemaal geen rare leeftijd om (zin in) seks te hebben. Sommigen hebben al (zin in) op hun dertiende. 
Ik weet niet of je een vriendin/vriend hebt, maar zo ja dan zou je is met hem/haar er over kunnen praten en kijken of die het ook wil, maar geeft hem/haar ook tijd. Zorg er wel voor dat je het veilig doet dus met condooms. 
als je nog niemand hebt om seks mee te hebben is dat ook niet erg. Ontdek eerst je eigen lichaam want je kan ook seks met jezelf hebben. Er zijn hier ook speeltjes voor, ligt er aan of je jongen of meisje bent. Zet geen druk achter je ontmaagding, het komt vanzelf. En tot die tijd lekker aftrekken/vingeren. 😉

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 18 januari 2025

ik ben een jongen ik wil niet een dildo in me lul stoppen miss andere tips

Katjatja
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 80 reacties
  • 18 januari 2025

Misschien een nep vagina kopen?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 19 januari 2025

je kan altijd gebruik maken van een zelfgemaakte fleshlight, met een pringelbus, sponsjes en latex handschoenen. zorg wel dat je niet allergisch bent voor latex uit ervaring. pak de pringel bus en lijm 2 sponsjes aan de zijkant. stop dan het latex handschoen aan de bovenkant en stop hem in de bus tussen de 2 sponsjes. daarna kan je hem gebruiken. ps gebruik wel wat water of zeep.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Als je seks wilt hebben met een echt persoon zul je iemand moeten vinden. Dat is de enige -legale - oplossing :)

Succes,

Nieuwsgierig Aapje 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen