Vraag

zin in seks

  • 5 January 2024
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Badge

Ik heb zin in seks maar weet niet met wie en hoe? 
iemand tips?


6 reacties

Badge

Hallo op je acc staat dat je 14 bent en meisje. Als je er zin in hebt kan je gewoon mastruberen. Ik denk dat heel veel mensen er zin in hebben ik ben zelf ook 14 en heb er ook zin in maar 14 is wel nog best jong om seks te hebben. Maar stel je hebt een relatie en je weet zeker van elkaar dat je er klaar voor bent en je het wilt zou ik het doen maar ik weet niet of je een relatie hebt er zijn niet echt andere opties denk ik.

Badge

Heyy

ik zit niet in een relatie. Maar heb je dan tips om een relatie te krijgen? En ik ben een beetje klaar met mastuberen ik wil

een keertje wat anders.

 

Badge

Ik snap het heel goed ik heb zelf alleen geen idee ik heb zelf ook geen relatie en ben een jongen ga praten met meer jongens die je wel ziet zitten er zijn vast ook wel soort van datingsites voor jongeren kindertinder ofzo of als je een goede jongens vriend hebt kan je er een kan met hem over hebben om te expirimenteren heb alleen geen  idee of je dat durft

Badge

Heyy

heb je dan een tip voor een site ofz

Badge

Eerst had je bijvoorbeeld wink op omegle waren ook altijd wel meeste jongens die geil waren enzo die daar geïnteresseerd in waren maar omegle en wink zijn allebei gestopt ik ken geen andere ik ken wel de app Yubo nog maar andere kan je opzoeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik ben zelf een 16 jarige jongen, maar qua site heb ik misschien nog Chillplanet. Is een best leuke chat site, alleen zitten er ook veel pedo’s op helaas.

Reageer