Vraag

Zin in seks

  • 30 January 2022
  • 3 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallooo, ik ben een jongen van 13, bijna 14. Ik trek nu denk ik zo'n 2 jaar af en het wordt een beetje saai. Ik merk dat ik echt ontzettend veel zin heb in seks en me soms niet in kan houden. Ik hoor van een heleboel mensen verhalen over seks en wil het gewoon heel graag een keer doen. Het boeit me ook niet zo veel of dat met een meisje of met een jongen is. Ik heb nog nooit gekust of een echte relatie gehad. Ik heb wel een keer een vriendin gehad, maar dat was maar voor een maand. We hebben elkaar dus niet echt goed leren kennen we hadden ook niks met elkaar gedaan. Ze heeft het ondertussen alweer uit gemaakt…

Heeft iemand tips om snel aan seks te komen? Ik wil alleen niet dat ik alleen een vriend/vriendin neem vanwege de seks. Ook wil ik ook niet dat ik iemand neuk terwijl hij/zij dat niet wilt.

Heeft iemand hier ook last van?

 

Groetjes


3 reacties

Misschien kan je seksspeeltjes kopen

Reputatie 1
Badge

Hey!

 

Ik zie dat je toe bent aan seks, haha. Je zit dus in de pubertijd merk ik. Persoonlijke tip van cas: Laat je eerste keer bijzonder zijn, en doe dit dus met iemand waarvan jij echt denkt, dat is relatie materiaal! Als je alles te snel gaat doen, kan je er later veel spijt van krijgen, omdat dit toch je eerste keer is geweest. Ik zou dus zeggen, neem nog even de tijd en experimenteer goed met jezelf.

 

Take care,

 

Cas

Reputatie 4
Badge +4

@Casff40 
Ok, dankjewel 

Reageer