Vraag

Zin in seks

  • 22 January 2021
  • 9 reacties
  • 381 Bekeken

Badge +3

Hallo,

 

Ik ben een jongen 17 jaar en ben op het moment echt geil en zou graag seks willen. Weet iemand waar ik iemand kan vinden voor seks?


9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

In je buurt :)

Badge +3

In je buurt :)

Ja, maar dat is ook best lastig

Badge

Hey

Op mijn school zijn er veel geile meisjes. Je moet gewoon een datum zeggen en ze komen af. Ik ben zelf momenteel bezig om elk meisje van de school af te gaan. Ik zit aan 72 van de 187. Als je wilt kan ik iemand voor jou regelen

Mvg

Reputatie 5
Badge +6

-onnodige quote verwijderd-

Leuke fantasie vriend

Badge +3

Hey

Op mijn school zijn er veel geile meisjes. Je moet gewoon een datum zeggen en ze komen af. Ik ben zelf momenteel bezig om elk meisje van de school af te gaan. Ik zit aan 72 van de 187. Als je wilt kan ik iemand voor jou regelen

Mvg

Haha is dit echt?

 

Badge

Hey

Op mijn school zijn er veel geile meisjes. Je moet gewoon een datum zeggen en ze komen af. Ik ben zelf momenteel bezig om elk meisje van de school af te gaan. Ik zit aan 72 van de 187. Als je wilt kan ik iemand voor jou regelen

Mvg

Oh oh oh

Zeer opmerkelijk dit. 
Kijk, als je dan nu toch bezig bent he. Laat er ook maar 1 in mijn DM sliden ;)

Reputatie 1
Badge

Hey

Op mijn school zijn er veel geile meisjes. Je moet gewoon een datum zeggen en ze komen af. Ik ben zelf momenteel bezig om elk meisje van de school af te gaan. Ik zit aan 72 van de 187. Als je wilt kan ik iemand voor jou regelen

Mvg

Broer regel snel voor mij dan ven je echt the goat

Reputatie 5
Badge +6

Als jullie het nog niet door hadden, dat bericht van 187 meiden is nep…. -_-

Badge

Als jullie het nog niet door hadden, dat bericht van 187 meiden is nep…. -_-

Nee had dat echt nog niet door, ben achterlijk ;-)

Reageer