Zin in seks.

  • 5 April 2014
  • 16 reacties
  • 2266 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 en heb de laatste dagen er veel zin in seks. Dat klinkt super raar, maar ik zit er nog al mee. Ben ik niet te jong voor seks? En ik ehb geen vriendje dus met wie moet het dan? Iemand tips? xx

16 reacties

Ik zou het zowiezo pas doen als je een vriendje hebt en ook een lange relatie kwa mijn mening is 13 best nog jong rond 16 is wel goed (mijn mening) probeer anders eerst je zelf te expirimenteren zodat je het gevoel al kent
klinkt helemaal niet raar iedereen heeft dit in de pubertijd en ik zou er nog wel even wachten tot je er klaar voor bent 😉
dat je hier aan denkt is niet raar hoor, maar door je leeftijd kan je beter nog wel ff wachten 🙂
Ik zou het zowiezo pas doen als je een vriendje hebt en ook een lange relatie kwa mijn mening is 13 best nog jong rond 16 is wel goed (mijn mening) probeer anders eerst je zelf te expirimenteren zodat je het gevoel al kent
Met mezelf experimenteren ben ik eigenlijk wel klaar.
dat is helemaal niet raar hoor. ik ben zelf ook 13 en heb er soms ook zin in. maar ik zou het nu zoizo nog niet doen. ik vind zelf 19 jaar een goede leeftijd maar dat is voor iedereen weer verschillend.
je bepaald het uiteindelijk toch zelf en niet iemand anders 
er is heel veel om te proberen bij jezelf hoor 😉
Maar dat ben ik een beetje zat..
is gewoon normaal 
hoi ik heb dit ook heeeeel erg maar als je het doet, doe het dan met iemand bij wie je je fijn en veilig voelt en oja weet wat hij doet.
Dat je zin hebt in seks betekent niet dat je ook daadwerkelijk seks moet hebben. Zin in seks hebben is gewoon geil zijn, en het beste kun je jezelf dan bevredigen. Dat hoeft niet altijd vingeren te zijn (kan wel) maar je kan jezelf ook bevredigen door bijv. de douchekop op je kut te houden. 13 is trouwens veel te jong voor seks. 16 is de minimum leeftijd vind ik.
Btw ik ben 14 en een meisje en ik denk ook vaak aan seks en ben vaak geil, dat is heel normaal, het hoort bij de puberteit en je hoeft je er niet voor te schamen hoor.
Iedereen zegt dat 13 te jong is. Maar als je er nou toevallig wel aan toe bent, dan kan je het gewoon doen. Alleen het probleem is dat je geen vriendje hebt. Ik ben zelf ook 13, en doe het best vaak met mijn beste vriendin. Dit is toch anders dan het bij jezelf doen. MIsschien is jou vriendin hier ook wel aan toe . En als ze het niet wil, dan moet je toch nog even wachten op een vriendje. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Xx
- XXXXXXXX -
Heey,
het is zeker normaal dat je er zo over nadenkt.
Iedereen heeft dat wel eens op die leeftijd.
Hoe gek het soms ook kan zijn.
Zoals jij al zei, je bent er zat van om met
jezelf te spelen, en wilt eens iets nieuws.
Het ligt aan jou,
als jij denkt er klaar voor te zijn,
moet je kijken naar opties.

Leeftijd doet er totaal niet toe,
als jij je er goed bij voelt moet je het doen.
Ooit moet toch je eerste keer zijn ?

Ikzelf had het voor de eerste keer gedaan
met een super goeie vriend.
Gewoon om te experimenteren.
Je hoeft niet persee een relatie te hebben
vind ik zelf.

Hoop dat je hier iets aan hebt.
Byee 'x
het hoort allemaal bij de puberteit ik heb het zelf ook en ik vind het soms echt vervelend ik weet niet maar ik heb dan een super raar gevoel in me borstkas en ik ben gwn geil het is wel irritant
Ben zelf een jongen van 13 als het goed is is het over een paar jaar over maand over ik zelf heb het nu al een maand extreem
Badge
Ik ben een meisje van 13 en heb de laatste dagen er veel zin in seks. Dat klinkt super raar, maar ik zit er nog al mee. Ben ik niet te jong voor seks? En ik ehb geen vriendje dus met wie moet het dan? Iemand tips? xx
Ik wil het wel met je doen 🙂

Reageer