Vraag

Zijn jullie ooit betrapt op aftrekken?

  • 22 September 2019
  • 4 reacties
  • 1303 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey jongens!!

Ik heb een paar vraagjes (uit nieuwsgierigheid).
Zijn jullie ooit betrapt op aftrekken?
Wie heeft je betrapt?
Wat was zijn/haar reactie?
Waar was het?
Wat was je leeftijd toen?

Het liefst zo uitgebreid mogelijk vertellen want ja ik ben wel benieuwd dus wat gebeurde er toen enzo.

Ik ben (gelukkig) nog nooit betrapt.


Dankje alvast!!

4 reacties

Hoi boyNl ik ben een soort van betrapt want ik was dus bezig in de douche en opeens komt mijn broer binnen en de deur was op slot maar hij kreeg hem toch open. en hij heeft me een soort van betrapt maar hij vroeg steeds wat ik aan het doen was in de douche en hij zei: doe het lekker in je eigen bed maar ik deed alsof ik niet wist waar hij het over had want ik was 11 en hij 14
Badge +1
Geen jongen maar transgender meid en een goede vriendin van me zag me rukken als een gek. Was op mijn kamer en zij regelmatig op bezoek maar had niets gehoord van bel of mijn moeder die riep en dus was het hi Billie en ik 😶oh jaaaa. Mijn beste vriendin zag me op bed toen ik hevig bezig was en ze was van aaaaaaaaa ik shit toenze zei jij hebt een piemel hoe je bent een meisje ze wist niet dat ik transgender ben en fijn als er iemand is die het voor jou wilt doen was 14 en door hormonen tieten en ik lijk op een meisje

Ik ben nog nooit betrapt gelukkig ik doe het bijna elke dag

 

Reputatie 5
Badge +5

Zijn jullie ooit betrapt op aftrekken? Ja
Wie heeft je betrapt? Pa en ma
Wat was zijn/haar reactie? Het is normaal om bij ons naakt te zijn en dat ben ik ook, zeker nu het warmer is. Lekker naakt door het huis en tuin te lopen. Ben nu ook in m’n blootje thuis op het terras huiswerk aan het maken. Maar goed m’n ouders vinden dat het bij m’n leeftijd hoort, ik doe het ook alleen maar op m’n slaapkamer
Waar was het? Op m’n slaapkamer
Wat was je leeftijd toen? 12

Reageer