Vraag

Zijn grote borsten aantrekkelijk?

  • 28 November 2022
  • 9 reacties
  • 845 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb een vraag. Ik ben een meisje en 13 jaar oud. Ik merk dat sommige meiden van mijn leeftijd nog geen vorm hebben ik heb dat dus wel. Ik heb een cupmaat 75E is dat te groot? Ook heb ik opzich wel dunne taille en heupen. Op de kermis was zo'n jongen van rond de 19/20 en die lachte de hele tijd naar mij. Omdat ik grote borsten heb en heupen lijk ik dik onder een t-shirt. Is het wel aantrekkelijk grote borsten grote billen en heupen en dunne taille?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey! Ik snap dit heel goed want mijn moeder had dit zelf ook vroeger. Nu heb ik zelf ook al best grote borsten. Ik kan al 2 dingen zeggen: Nee, je borsten zijn niet te groot. Pas wanneer jij vindt dat ze te groot zijn, zijn ze te groot. Laat je hierdoor niet onzeker maken vanwege je leeftijd! En eerlijk is eerlijk veel jongens vinden grote borsten en heupen echt aantrekkelijk. Hopelijk heb je hier iets aan!<3

Reputatie 1
Badge

Tuurlijk is het aantrekkelijk 

Reputatie 7
Badge +17

Als jij er tevreden over bent is het goed. Niks aantrekken van domme opmerkingen.  En ja heel veel jongens vinden grote borsten aantrekkelijk, ik ook.

Grote borsten dunne taille en brede heupen dat klinkt voor alsof je echt een prachtlichaam hebt. Ik zou zeggen voor mij persoonlijk klinkt het perfect

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @ikkangeennaamverzinnen, dat is wel wat groter met je leeftijd, maar iedereen is anders!

Bij de ene gaat het snel en bij de ander langzaam.

De meeste jongens vinden denk ik wel dat aantrekkelijk, ik ook

Groetjes, @Monkeyboy69 

 

Badge

Heel erg aantrekkelijk x 

Reputatie 1
Badge

Ja aantrekkelijk 

Badge

Ik vind grote borsten aantrekkelijk maar moet je er nie over schamen ze zijn pas groot als jij dat denkt

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Jongen van dezelfde leeftijd hier! 

Zeer aantrekkelijk 

Reageer