Vraag

Zijn er meer die stiekem met hand in onderbroek zitten?

  • 25 March 2023
  • 8 reacties
  • 1989 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Zijn er nog meer meisjes die het leuk vinden om stiekem met hun hand in hun onderbroek zitten om met hun kutje te spelen terwijl ze tv kijken onder een dekentje ofzo zodat je ouders het niet merken ? Het is niet echt vingeren want dat gaat te hard opvallen maar zo net tegen het klaarkomen stoppen tenzij je het niet meer kan tegenhouden natuurlijk.


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey!

geen meisje maar een jongen hier, maar ik vind dat ook leuk hoor, beetje met jezelf spelen onder n dekentje haha. Het is niets raars hoor.

Badge

doe het zelf niet maar lijkt me wel lekker dus begrijpelijk

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

Ik ben blij dat ik niet de enige ben als ik in de avond in de zetel zit met mijn ouders en ze kijken een serie terwijl ik tiktok scroll ofz. En er komt een spannendere scene bv kussen, en intiemere dingen. ga ik heel stil onder mijn deken met mn kutje spelen en daar wordt ik zo geil van meestal ga ik daarna snel naar boven en ga ik lekker verder

@anonie3m  Inderdaad superleuk en ideaal als voorspel ik laat meestal al een klein  beetje plas lopen in mijn onderbroek voor ik naar mijn kamer ga echt zalig.

Reputatie 7
Badge +17

Ben geen meisje maar ja, doe dat ook wel eens. Maar niet waar anderen bij zijn tho. Ben er een keer onbewust iets te lang mee doorgaan en toen kwam ik klaar in m’n trainingsbroek. 😅

Reputatie 3
Badge +1

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

@PuckT  Oke sorry hiervoor

Ja hoor ik speel ook altijd stiekem met mezelf voor tv toch niemand die het merkt als je onder een tv deken ligt en heerlijk om stiekem een klein straaltje plas te laten lopen in je onderbroek 

Reageer