Vraag

Zijn er hier ook nog andere jongens die bijna niets voelen met een besneden penis

  • 14 March 2020
  • 8 reacties
  • 818 Bekeken

Badge

ik voel bijna helemaal niets in mijn penis. ik heb het er toch wel emotioneel moeilijk mee. mijn voorhuid is zomaar van mij afgenomen en nu voel ik bijna niets. ik heb al aan mijn vrienden gevraagd of het ook zo is bij hun en ze zeggen van niet maar ze zijn ook niet besneden.

 

meisjes zeggen dat het bij hun zo lekker voelt, ik vind dat oneerlijk. ik weet niet hoe ik hiermee kan omgaan.


8 reacties

ben je besneden bij je geboorte of recent pas? 

Badge

ik ben bij de geboorte besneden

Badge

Ik heb geen besneden lul maar ik denk dat het niet echt goed als je geen gevoel voeld

Best melden aan een arts want het klinkt zorgwekkend want je penis is normaal heel gevoelig dus vreemd dat jij niets voelt of bijna niets en ik vind snij niet in iemand zijn leuter want dat is er niet voor gemaakt. In meiden hun vagina snijden ze ook niet.

Erg veel kan een arts er nu niet aan doen, tot zover mij bekend is.

Ervaar je gewoon weinig sensatie tijdens het aftrekken of ook tijdens normale seks?

Het is niet vreemd dat de gevoeligheid van de eikel afneemt als gevolg van een besnijdenis, maar zeer ernstig hoort dat niet te zijn.

maat langer volhouden = meer vrouwelijk plezier = meiden vinden het leuk = meiden willen meer = meer seks bro

ik voel bijna helemaal niets in mijn penis. ik heb het er toch wel emotioneel moeilijk mee. mijn voorhuid is zomaar van mij afgenomen en nu voel ik bijna niets. ik heb al aan mijn vrienden gevraagd of het ook zo is bij hun en ze zeggen van niet maar ze zijn ook niet besneden.

 

meisjes zeggen dat het bij hun zo lekker voelt, ik vind dat oneerlijk. ik weet niet hoe ik hiermee kan omgaan.

Hey Daan,

 

Ik snap je vraag zeker. Wanneer je besneden bent vanaf jong, went je eikel aan een bepaalde wrijving in je onderbroek. Hierdoor kan het zijn dat het een periode heeft dat het zo gewend is aan die bepaalde wrijving, dat het even geen/minder gevoel kent. Hierdoor js het fijn om iets op te zoeken waar je opgewonden van raakt. Je kunt op deze manier opnieuw werken voor het wekken van heg gevoel.

 

Liefs,

 

Joep

Badge +5

maat langer volhouden = meer vrouwelijk plezier = meiden vinden het leuk = meiden willen meer = meer seks bro

Precies dit.

Reageer