Vraag

zelfseks

  • 17 June 2023
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben een jongen van 13en een half en ben vaak geil, ik heb geen vriendin en gaat moeilijk  worden om er een te krijgen, ik trek regelmatig af maar dat word saai jullie nog andere lekkere manieren?¿?¿?¿?¿?¿?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

 

Reputatie 7
Badge +5

Hé ik weet niet of je al sperma hebt maar je kunt op je buik op bed liggen met je piemel richting je gezicht maak dan neukbewegingen of draai rondjes met je heupen. Als je sperma hebt gebruik dan een oude onderbroek ofzo.

Als je een keer alleen thuis bent loop dan in je blootje door het huis en ga op de bank liggen ofzo of in een andere ruimte.

Als het mooi weer is kun je misschien de tuin in en achter een grote struik of boom gaan staan. Je kunt er naakt heen lopen of je daar uitkleden als er een windje staat is dat nog lekkerder zeker als je helemaal naakt bent.

Je kunt ook in de buurt naar een bos gaan een stuk van het pad gaan dat je niet gezien wordt en je daar helemaal uitkleden en misschien een klein stukje van je kleren lopen (kijk uit dat niemand je ziet)

Je kunt ook op je knieën zitten benen wijd en zover mogelijk naar achteren leunen. Suc6

 

Reageer