Vraag

ze wilt seks hebben

  • 21 July 2022
  • 7 reacties
  • 595 Bekeken

Badge

Ik zit dus hier mee. Ik ben nog niet ontmaagd en ik apte met iemand via watshapp die k ken. En die is wel ontmaagd en die vroeg of ik maagd was en toen ze dat ze me wou helpen met ontmaagd worden maar wat moet ik doen. Maar ik ben onzeker over me piemel lengte want dat is 15cm stijf maar is dat wel goed genoeg voor der? Want ik wil wel graag neuken maar ik weet het gewoon niet help alsjeblieft.


7 reacties

Gemiddelde van Nederland is 13 cm, er is natuurlijk een kans dat je liegt (gemiddelde jongere liegt 5 cm over hun lengte) maar een meisje dat the uitlacht over je lengte is het niet echt waard. maar 15 cm is over het gemiddelde en als je toch vind dat die te klein is moet je maar gewoon ervoor zorgen dat je het extra lekker voor het meisje maakt. Verder doe het veilig.

Reputatie 4
Badge +4

Het zou fijn zijn als je nog je leeftijd zou kunnen vertellen en ook de leeftijd van het meisje maar als je het echt wil dan moet je het gewoon doen maar doe dat natuurlijk wel met een condoom en zorg er een beetje voor dat het niet te ongemakkelijk wordt vraag gewoon tips aan haar maar je moet natuurlijk niet alleen seks hebben zodat je niet meer maagd bent maar als je haar gewoon mag en als ze betrouwbaar is zou ik het gewoon doen en als je het hebt gedaan zou ik erg nieuwsgierig zijn hoe het is gegaan dus laat het dan weten als wil.

groetjes 

Badge

Ik ben 15 jaar en het meisje 16 ze is betrouw baar dat weet ik maar ik weet niet zeker of k het moet doen

Badge

Gemiddelde van Nederland is 13 cm, er is natuurlijk een kans dat je liegt (gemiddelde jongere liegt 5 cm over hun lengte) maar een meisje dat the uitlacht over je lengte is het niet echt waard. maar 15 cm is over het gemiddelde en als je toch vind dat die te klein is moet je maar gewoon ervoor zorgen dat je het extra lekker voor het meisje maakt. Verder doe het veilig.

Me lengte van me piemel is 15cm  dus dat is dan wel het gemiddelde maar hoe moet ik het lekkerder voor haar maken dan?

Reputatie 4
Badge +4

Als ik jou was zou ik rustig beginnen een beetje voorspel je vind vast op het internet wel wat dingen maar ik zou niet meteen er droog in gaan en ik zou gewoon aan haar vragen wat ze wil succes 

Badge

K snap dat ik er niet  droog in moet gaan dat weet ik. Dan vraag ik aan haar wel de rest wat ze wilt. 

Reputatie 4
Badge +4

Lijkt me een goed idee succes der mee 

Reageer