Skip to main content

We hebben twee tests gedaan, maar ze is nog steeds niet ongesteld!! Ik stres me nu echt heel erg. Kunnen de tests vals zijn?? Ze gaat zo nog een test doen maar ik ben gwn bang.

Heyy,

Als haar test vandaag ook negatief is is ze denk ik echt niet zwanger hoor.

Maar als jullie zoveel stress ervaren kan je misschien beter een afspraak maken bij de huisarts met haar zodat die jullie kan ondersteunen hiermee. Dan weet je echt 100% zeker of ze zwanger is of niet en hopelijk stelt dat jullie dan ook gerust. Is je vriendin ook zo gestrest? En hoe staat zij erin?

Liefs van ItsJustMe <3


Heyy,

Als haar test vandaag ook negatief is is ze denk ik echt niet zwanger hoor.

Maar als jullie zoveel stress ervaren kan je misschien beter een afspraak maken bij de huisarts met haar zodat die jullie kan ondersteunen hiermee. Dan weet je echt 100% zeker of ze zwanger is of niet en hopelijk stelt dat jullie dan ook gerust. Is je vriendin ook zo gestrest? En hoe staat zij erin?

Liefs van ItsJustMe <3

De test vanochtend was ook negatief, na drie testen was zij wel minder gespannen. Op de test stond duidelijk: NIET ZWANGER.


Heyy,

Als haar test vandaag ook negatief is is ze denk ik echt niet zwanger hoor.

Maar als jullie zoveel stress ervaren kan je misschien beter een afspraak maken bij de huisarts met haar zodat die jullie kan ondersteunen hiermee. Dan weet je echt 100% zeker of ze zwanger is of niet en hopelijk stelt dat jullie dan ook gerust. Is je vriendin ook zo gestrest? En hoe staat zij erin?

Liefs van ItsJustMe <3

Ze voelt nog steeds niks, geen krampen enz


Reageer