Vraag

zaterdag en zondag alleen thuis

  • 28 February 2024
  • 13 reacties
  • 1136 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

vraag voor meiden en jongens

hallo ik ben een jongen en ik ben dit weekend alleen thuis maar zou niet weten wat ik kan doen kwa aftrekken enzo maar ik ga al in een wetsuit in bad enzo en een ander pak slapen ik vind dat super fijn van die strakke wetsuits maar heeft iemand nog iets het mag alles zijn maar moet in huis iets met andere spullen ofzo rond lopen doe ik de heledag sowieso in mijn wetsuit heeft iemand nog wat laat het maar weten


13 reacties

Reputatie 3
Badge +4

69 keer bekeken en niemand weet iets?

Reputatie 7
Badge +17

idk, op een plek aftrekken waar je dat normaal niet doet misschien? In de woonkamer of zo.

Reputatie 7
Badge +13

Je kan Googelen "wat voor seksuele dingen om te doen thuis alleen" of zo iets

- @Anoniemxv 

Reputatie 1
Badge +1

HOIHOI

Doe iets wat je eigenlijk normaal niet zal doen BV ergens op iemand anders bed (met handdoek) aftrekken of zoals @tim16 zij in de woonkamer. Ik ben een meisje van 14 en toen ik een dag aleen thuis was het ik gevingerd op de bank in onze woonkamer en met een elektrische tandenborstel (ik ben echt niet de enigen die dit doet klinkt heel raar maar is echt lekker op je clitoris) op het bed van mijn broer en gwoon veel zonder onder goed gelopen met een doorschijnende blouse. Ik werdt echt geil 🥵🥵iedere keer dat ik mezelf in de spiegel zag. Veel plezier.

DOEIDOEI

Reputatie 4
Badge +3

Ja, ik zou ook op het bed van je vader en moeder iets doen. En door het huislopen naakt en voor de spigel naar jezelf kijken. Dat vind ik wel leuk, maar van jongens weet ik dat natuurlijk niet!

Je kan Googelen "wat voor seksuele dingen om te doen thuis alleen" of zo iets

@Anoniemxv 

Goed idee en ohja ik gebruik deze techniek altijd: ik leg mijn hand onder een zwaar iets bijvoorbeeld een boek dan moet je wachten tot je je hand bijna niet meer voelt en dan aftrekken (met glijmiddel misschien? als je dat teminste heb) groetjes Bas.             😁😁😁

Reputatie 1
Badge

miss bij iemand anders met een meisje bijv. maar als zij ook wilt en neem voor de zekerheid condooms mee als jullie meer willen doen dan  alleen vingeren en aftrekken veel suc6 

btw meisje 13

Reputatie 6
Badge +4

@Anonames  ik weet niet of je ook in de avond en nacht alleen bent.  Maar alles wat je normaal doet maar dat helemaal naakt. Met kleren aan onder de douche. Naakt gamen, naakt tv kijken, naakt je kamer opruimen, misschien ergens in de tuin achter een struik ofzo aftrekken of op het terras 

Reputatie 1
Badge +1

Hoe was je weekend? Heb je er van genoten? Mogen we weten wat je alle maal hebt uitgespookt(Liefst niet TE gedetailleerd)?

Reputatie 4
Badge +3

@Anonames

Hoe is het gegaan? We zijn allemaal benieuwd wat je gedaan hebt in het weekend. (….)

 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Anne - De Kindertelefoon

 

Reputatie 3
Badge +4

Sorry ben een beetje laat maar heb wel een leuk weekend gehad ik heb zaterdag middag mijn wetsuit aangedaan en poos gewoon rond gelopen enzo daarna ben ik in bad gegaan in me wetsuit echt super fijn ja weet ook niet waarom maarja toen was het al weer avond ben ik weg gegaan en kwam thuis heb ik een ander zwempak aangedaan en daarin geslapen super chill weer en die ochtend erin gedoucht en ook zeker afgetrokken

dus was wel een leuk weekend opzich

Badge

Ik ben zelf een meisje maar miss een rondje maken van een kussen en die neuken offf jezelf filmen 

Badge

Hoe is het gegaan?

Reageer