Skip to main content

Hallo jongens, 

Als ik aan het rukken ben wil ik graag rust en privacy. Nu kan het wel eens gebeuren dat je juist op het moment dat je dreigt klaar te komen of daadwerkelijk klaarkomt, dat je gestoord wordt door iets of iemand. Bijvoorbeeld: je wordt gebeld voor iets heel belangrijks, of juist niet. Of je moet ineens nodig poepen. Of je beste vriend staat aan de deur. Misschien hebben jullie wel zoiets gehad. Laat het maar weten!

@Matthijsje 

Moment van klaarkomen mams ineens binnen komt 🙈

Ja, dat heet een ruined orgasm (verpest orgasme) en is echt kut. Heb dat wel eens gehad met edgen. Ik ging toen net iets te lang door waardoor ik wel klaarkwam maar het totaal niet lekker voelde. Had toen echt het gevoel dat ik een half uur voor niks bezig was geweest. 😂

@Ikbenanoniem_mei2024 echt op het moment ja? Dat is wel awkward 😅

Bij mij komt er nog niks uit maar als ik droog klaarkom, dan besef ik me altijd hoe erg ik zweet

Ja zoals 3x betrapt worden en nu kan het me ook niet meer schelen, als iemand van mn fam binnenkomt ga ik gewoon door nu weten ze al dat ik het doe en hebben buiten het aftrekken om me al zo vaak naakt gezien en ook met een stijve 

@Ikbenanoniem_mei2024 echt op het moment ja? Dat is wel awkward 😅

Ja ik kon het niet meer tegen houden, dus begon met spuiten. Komt mams binnen wandelen. We zijn opzich wel open haha maar toch even apart momentje 

Ik zat te rukken met alleen mijn broek een nee maar beneden, ik kom klaar maar mijn moeder komt ineens boven. Snel mijn broek omhoog maar wel klaar gekomen is mijn onderbroek 

Groetjes Lupus

@Matthijsje

Haha lijkt me wel raar dat moment.

Bij mij komt er nog niks uit maar als ik droog klaarkom, dan besef ik me altijd hoe erg ik zweet

Hoe oud ben je? En ik neem aan dat het nog wel gaat komen dat je sperma krijgt. Je kunt het ook als een voordeel zien , je hebt hetzelfde gevoel maar je hebt geen rotzooi!

-onnodige quote verwijderd-

Ja ik kon het niet meer tegen houden, dus begon met spuiten. Komt mams binnen wandelen. We zijn opzich wel open haha maar toch even apart momentje 

Ja als het eenmaal komt, dan is het niet meer te stoppen 😉 

Ik zat te rukken met alleen mijn broek een nee maar beneden, ik kom klaar maar mijn moeder komt ineens boven. Snel mijn broek omhoog maar wel klaar gekomen is mijn onderbroek 

Groetjes Lupus

Lekker een volgespoten onderbroek! Maar ik neem aan dat je moeder ook wast? Dan ziet ze toch een volgekwakte onderbroek?

Lekker een volgespoten onderbroek! Maar ik neem aan dat je moeder ook wast? Dan ziet ze toch een volgekwakte onderbroek?

Ehm...

Ehm...

Het geeft vlekken toch?

Reageer