Vraag

would you rather(sex version)


Reputatie 7
Badge +4

bij deze lijst moet je steeds 1 van de 2 kiezen…. suc6!!!

 

OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken

OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent

OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd

OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF  Sex met een familielid

OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken

JE MOET ER 1 KIEZEN 😂


29 reacties

Reputatie 3
Badge +1

OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken

OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent

OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd

OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF  Sex met een familielid

OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken

Badge

OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken ja liever de 2de dat ik gebeft of afgetrokken wordt

 

OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent 1ste

 

OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd me partner

 

OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid 1ste

 

OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken 2de

Badge

OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken

 

OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent

 

OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd

 

OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid

 

OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken

Reputatie 3
Badge +1

bij deze lijst moet je steeds 1 van de 2 kiezen…. suc6!!!

 

OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken ik word dan liever afgetrokken

OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent uhmmm aartsvijand

OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd uhmm ikzelf????

OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF  Sex met een familielid denk dat ik bi ben, dus is niet heel lastig... 

OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken als ik verwend wordt, zit aftrekken er toch bij?

JE MOET ER 1 KIEZEN 😂

 

Reageer