Vraag

wordt je bed net zo nat van sex als van masturberen?

  • 7 January 2022
  • 8 reacties
  • 1225 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik vroeg mij dus af als ik masturbeer dan kom ik klaar maar dan is me bed helemaal nat en dat vind ik niet zo fijn als ik ga slapen ik vroeg me dus af is dit tijden sex ook zo ? Beetje dom maar ja maar als ik met handdoeken terwijl ik masturbeer als ik dan die handdoeken heb neer gelegd heb dan ben ik al veel minder geil en dit ga je natuurlijk niet doen tijdens sex. 
maar hoe is dat dan? 
 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb nog geen sex gehad dus dat weet ik jammergenoeg niet. Mag ik vragen hoe kan het dat je hele bed nat is? Srry voor de domme vraag en dat ik geen antwoord heb

Reputatie 1
Badge +2

je bed is nat van zweet, denk ik (neem aan van wel). @Anoniempje1234567 masturbeer je onder de dekens? dan word het al gauw warm en plakkerig, misschien proberen boven de dekens of misschien af en toe even stoppen en met je dekens wapperen hahaha

Reputatie 3
Badge +1

Nou me bed is niet helemaal nat maar gwn een plasje hahah van als ik klaarkom 

Reputatie 3
Badge +1

Ik bedoel dat als ik klaar kom heb ik een soort van plasje maar stel je hebt sex en daarna ga je in die boel slapen dat lijkt mij niet zo fijn haha

 

Ik denk eerder dat je hebt gesquirt tijdens het masturberen 

bij squirten  komt er in een keer veel vocht naar  buiten en dit kan ook gebeuren tijdens de sexs als je de  g spot stimuleert kunen

er zijn niet veel  meiden die kunen squirten

Bij squirten  stimuleer je de g spot die vind je door een kom maar beweging  te doen tijdens vingeren 

Ik weet dat het in begin  raar is als er in een keer zoveel vocht uit komt   maar je gaat er aan wennen  en het lekker vinden 

Gr  bren  

 

 

Bij seks kom je klaar in je condoom of in haar vagina, @Anoniempje1234567.

Dus mijn antwoord is nee. Er komt minder vocht vrij op je bed.

Reputatie 3
Badge +1

Ja maar als meisje …

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Volgens mij heb je gewoon gesquirt, dat kan inderdaad zorgen voor een nat bed. Dit ontstaat als de g-spot wordt gestimuleerd. Dit kan ook gebeuren tijdens seks, maar dat weet ik niet zeker. Een oplossing is dan inderdaad om er een handdoek onder te leggen, want meer dan dat kan je niet doen. Je zou ook ergens anders dan het bed seks kunnen hebben, maar weet niet of dat kan in jouw huis-situatie. Ik weet het verder ook niet, weet wel dat jij daar niks aan kan doen en daar geen controle over hebt. Hoop dat dit helpt! Succes :)

Reageer