Skip to main content

Hey ik heb een vraagje ben  een jongen van 16 jaar en wordt echt super geil van me nichtje, meisje 13 jaar, is dit raar?  want wil haar graag aanraken en wil denk ik ook seks met haar maar denk ik niet een goed idee wat moet ik doen heeft iemand tips of iets

 

al vast bedankt 

 

Niks met haar doen 

 

xx


Niks met haar doen 

 

xx

Okey ik word er gewoon echt geil van en wil ook heel graag haar borsten aan raken en ga met haar op vakantie in de zomer heb je tips om iets anders aan tedenken of of iets??


dat noemen we incest <33 niet normaal nee


Sex doe je uit liefde en sex met familie hoort niet. Ik las laatst een verhaal van een meisje die doodsbang was doordat haar neef haar aangeraakt had


hee ik zou niks met der doen aangezien het familie is, misschie kun je het der op een manier vertellen dat je iets voor der voelt maar ik zou niks met der doen groetjesss


nope, is niet normaal


Niks met haar doen 

 

xx

Okey ik word er gewoon echt geil van en wil ook heel graag haar borsten aan raken en ga met haar op vakantie in de zomer heb je tips om iets anders aan tedenken of of iets??


ja ig niet in haar buurt komen? Ik persoonlijk heb nog nooit op familie gegeilt dus ik kan je niet echt tips geven


Ik denk ook dat dat geen goed idee is inderdaad. Goed dat je dat ook vind. Gewoon aan andere dingen denken en deze gedachtes maar negeren en veranderen. Lukt je vast wel! 

Tover


Hoi @Milaantje ,

 

Wat goed dat je hier jouw verhaal doet en vragen hierover stelt. Je krijgt al veel goede en helpende reacties. 
Een belangrijk punt is nog het volgende:

Je zegt dat je graag seksuele dingen zou willen doen met je nichtje. Liefde en seks tussen neef en nicht zijn in Nederland niet verboden. Toch is een relatie of seks met je nichtje nu niet toegestaan. Jij bent, met 16 jaar, seksueel volwassen. Dat betekent dat je (juridisch gezien), toestemming kunt geven voor seks. Jouw nichtje is seksueel minderjarig. Dat betekent dat zij volgens de wet geen toestemming kan geven.  Het leeftijdsverschil is in deze fase van jullie leven te groot. 

Daarnaast is er een vertrouwensband tussen jou, als oudere neef, en haar, als jong nichtje. Daardoor zal een seksuele relatie tussen jullie als misbruik worden geduid. 
Alle adviezen die hierboven staan, zijn dus heel waardevol.  

 

Groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)


Ik zou het niet doen denk ik, maar als je haar echt leuk vind dan zou je eerst kunnen kijken wat ze van jou vind..

 


Reageer