Vraag

Wit slijm in mijn onderbroek

  • 4 June 2023
  • 3 reacties
  • 383 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyy, ik heb soms van dat witte slijm in mijn onderbroek, de laatste tijd best veel. Het stinkt niet of zo. Iemand idee wat het is en of het erg is? Alvast bedankt voor het antwoorden!


3 reacties

Reputatie 7

dat is afscheiding, en dat is normaal het betekent dat je binnen nu en 2 jaar ongesteld gaat worden.

Ja is wat @een.meisje.dat.van.duits.houdt zegt, afscheiding, dat krijgen alle meisjes en is helemaal niet erg!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik zie dat je al antwoorden hebt gekregen, maar ook als je al jaren ongesteld bent kan je er last van hebben. De ene keer meer dan de andere keer. 

Voor het geval dat je veel afscheiding hebt, hier is wat je kan doen/wat ik doe;

  • Minder masturberen, vaak is zo’n periode waarbij je meer afscheiding hebt een aantal dagen. Het zou dan geen kwaad kunnen minder te masturberen, aangezien je vagina dan ook meer vocht en afscheiding aanmaakt.
  • Als je niet wilt stoppen, kan je altijd nog nadat je hebt gemasturbeerd (en geplast) wat afscheiding voorzichtig tussen je schaamlippen wegvegen, net zoals met poepen, afvegen tot er niks meer te vegen valt. Dat scheelt nog heel wat minder afscheiding dat in je onderbroek komt. 
  • Niet alleen kun je dit na het masturberen doen, maar ook gewoon eens in de zoveel keren, als je net geplast hebt bijvoorbeeld. Voor mij helpt wegvegen best wel goed als ik in een periode zit waarbij ik meer afscheiding heb, dat scheelt een stuk minder afscheiding in je onderbroek. 

Ik raad ook aan om het uit je onderbroek te vegen als het nog slijm is.. Het textuur en kleur van afscheiding kan erg verschillen, als het dus een keer wat minder helder is, kan het opdrogen en krijg je van die vervelende korsten in je onderbroek en aan je schaamhaar.. Ook kan het bleekvlekken in je onderbroek achterlaten dus als je echt heel veel afscheiding in je onderbroek hebt (dat nog vochtig is) is het altijd zo prettig voor jezelf en je onderbroek om het eruit te halen.

 

Reageer