Vraag

wit/geel spul in je onderbroek

  • 6 May 2021
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey guys, ik heb dus al best lang dat ik elke keer als ik mn onderbroek in de was doe, ik een soort wit/geel spul in mn onderbroek heb. Het is niet van een orgasme ofzo vgm.

Wat is dit en wat kan ik ertegen doen, want het is een beetje raar als mn ouders dat tegenkomen als ze de was doen..

Xx


4 reacties

Hallo ik weet niet hoe oud je ben, ik ben een meisje van 16 en ik kan je vertellen dit is heel normaal. Het heet afscheiding en bij elke vrouw is dit anders, de heeft het meer dan de ander. Meestal heb je meer afscheiding als je ongesteld moet worden. Als je er meer vragen over heb kan je het altijd aan je moeder vragen dit heb ik ook gedaan en ze legde me precies uit dat het heel normaal is, anders kan je het altijd opzoeken op internet. Als je er veel last van heb en je onderbroeken worden er heel vies van kan je altijd inlegkruisjes erin doen. Deze zijn heel dun en voel je amper, maar zo blijft alles wel schoon!

 

Veel suc6!

-A

Reputatie 4
Badge +3

Dat heb ik ook .is normaal  zo lang het niet heel bruin of roord of zo is .  Het is volgens mij  en manier hoe de vaginazich beschemt tegen allerlei dingen.  

Uit je vagina verlies je soms wat slijm/vocht, dit noemen we afscheiding. Het is normaal dat er afscheiding uit de vagina komt, dit is hoe je vagina schoon en gezond blijft. Normale afscheiding is meestal helder of wit van kleur. Soms lijkt het wat geel als het opdroogt in je onderbroek.

Bron: degynaecoloog.nl

 

Tysm voor de reactiess

Reageer