Skip to main content

hallo,

ik heb een wit balletje op mijn penis. hij is niet groot maar als ik een stijve heb zie je hem wel duidelijk.
weet iemand wat dit is en hoe ik dit tegen kan gaan?

hij zit net onder mijn eikel en onder mijn voorhuid.

 

heb het nu al een tijdje en wil er liever niet mee naar de huis arts omdat het mijn lul is.

@jaofnee ik begrijp niet helemaal waar dat witte balletje zit maar is het niet een haarzakje of een puistje?


Heyy,

Het zou een puistje kunnen zijn of een ontstoken talgkliertje.. Doet het ook pijn?

Tja als je echt niet vertrouwd en als je zeker wilt weten wat het is kan je natuurlijk het beste wel langs de huisarts die kan je met zekerheid zeggen wat dit is want dat kunnen wij hier natuurlijk niet. Ik snap dat je dat ongemakkelijk vind, maar de huisarts ziet vaak genoeg iemand bloot en die kijkt echt nergens raar van op dus je hoeft je echt niet te schamen voor de huisarts.

Maar je kan meer info over wat het kan zijn hier in deze link vinden en misschien stelt dat je ook al gerust > https://www.allesoverseks.be/bultjes-of-witte-knobbeltjes-op-penis#:~:text=De%20witte%20bolletjes%2C%20puntjes%20of,pijn%20doen%2C%20jeuken%20of%20irriteren.

Groetjess van ItsJustMe <3


Ik heb het voor je opgezocht op een site genaamd sense.info, ik denk dat dit is wat je bedoelt:

Sommige jongens hebben kleine bultjes op de rand van de eikel zitten. Dat is geen soa, maar een normaal verschijnsel dat ‘pearly penile papules’ heet.

Dat is wat erover staat.

 

Liefs -Ikweetgeennaam321


Ik dacht juist dat het smegma was, dan krijg je bij je lul als je je lul niet goed schoonmaakt 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Bron: https://sense.info/

 


@Anoniemxv Dat kan ook inderdaad…

Ik weet het ook niet zeker… Misschien dan wel voor de zekerheid naar de huisarts?

Liefs -Ikweetgeennaam321


Hoi.

ik heb welleens een puistje op me penis schagt gehad. Deze was na 1 week weg.  Ik zou anders toch maar naar de huisarts gaan. Je hoeft je echt niet te schamen want huisartsen krijgen elke week tientallen verschillende piemels tezien. Er is niks geks aan.

 

succes


nee het is tussen mijn ballen en eikel. dus niet op mijn eikel maar in het stuk tussen mijn ballen en eikel. 

 


nee het is tussen mijn ballen en eikel. dus niet op mijn eikel maar in het stuk tussen mijn ballen en eikel. 

 

Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan 

Groetjes mij @Anoniemxv 


nee het is tussen mijn ballen en eikel. dus niet op mijn eikel maar in het stuk tussen mijn ballen en eikel. 

 

Dus gewoon op de huid van je piemel?


Reageer