Skip to main content

ik ben een jongen van bijna 16, ik zou graag sex willen. 

ik heb al wel iemand op het oog, maar ze is 13.

vraag 1:

willen meisjes van 13 al sex ( of sommige)

vraag 2:

hoe vraag ik dat aan haar. ( ik ken er al wel heel goed)

Kijk, misschien vindt zij jou ook leuk, maar neem geen verkering met haar voor de sex, doe dat nooit , maar al helemaal niet met een meisje can 13 , ga haar ds niet versieren, en de heletijd complimentjes geven . Alleen voor de sex…. En of ze er klaar voor is…. Kweenie, verschilt, ik denk ik nog niet op die leeftijd….. 

 

Mij_Niet_Gezien 


Hi. 1 dringende goed bedoelde tip er bij: laat dat helemaal aan haar over. Stel je op dit gebied, klinkt misschien streng, maar heel bescheiden onderdanig op.  Ze vind je wss haar held als ze verliefd op je is en dan is het ook goed om "in ruil" heel erg lief en voorzichtig met haar te zijn. Kijk ik droom soms ook wel van seks en wil al van alles maar in het echie zou ik me wel heel super veilig en vertrouwd willen voelen. En liefst dat de jongen mij dan 200 % ruimte geeft :) 

Dus 1. Ja dat zeker

Maar 2. Laat het helemaal bij haar. Als jij haar de baas kan laten zijn  en geduldig bent over het intieme deel van het verliefd zijn vind ik jou ook een echte held! En zij zeker weten ook!

You can do this :) 

Sjammetje xxxxx

PS nooit alleen voor de seks gaan! 


Hoi. Mooi gezegd @Sjammetje  en @Mij_niet_gezien  dat is precies het respect dat we allemaal moeten hebben.   Goed om te beseffen.  

Groetjes liefs Julian X 


@Julian12 thnx

 

 Mij_Niet_Gezien 


Helemaal eens met @Sjammetje!

Liefs vosje


Vergeet niet dat jij eigenlijk helemaal geen seks mag hebben met iemand van 13. Jij bent namelijk seksueel meerderjarig en zij niet. Ook als zij het wil kun je in de problemen komen.


Dankjewel ook @Julian12  <3


@tim16  Ik ben zelf 15


Reageer