Skip to main content
Vraag

willen beffen

• 27 september 2024
  • 4 reacties
  • 1032 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen, kben jongen 17 jaar. 

Wil eig altijd al iemand beffen. Gwn een half uur iemand kreunend willen pleasen met mn tong. Maar ding is dat ik relatief uit een christelijk gezin komt dus al mn vrienden ook, dus niemand wil gebeft worden.

Komt dat dat mensen van mijn leeftijd/jonger niet geil zijn? Offf door geloof, ofdat ze dit durven door geloof. Dus willen meiden wil van 13-17 gebeft worden?

4 reacties

• Net nieuw
  • 3 reacties
  • 28 september 2024

Heyy,

Ik ben een meisje

ik heb een beetje het zelfde probleem, maar ik ben niet christelijk .ik droom er altijd al van om echt een keer goed met iemand te beffen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar wil het heeel graag. Ik ben niet zo goed in het contact maken met jongens in real life, maar als ik in bed lig voor het slapen denk ik er altijd aan en soms droom ik erover.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 28 september 2024

Hey Mirthe, bedankt voor het antwoord. Goed om te weten dat jij het ook wil. Ik droom ook altijd over beffen. 

En met jongens praten is heel makkelijk, maar mwah misch wel half spannend. Maar appen is ook wel chil :)

Maar, mmm dan zal het gewoon aan geloof liggen denk ik. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 19 reacties
  • 1 januari 2025

Denk ik wel hoor 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 1 januari 2025

Hi ik wil al ook een tijdje m’n vriendje aftrekken maar ik mag nooit naar buiten dus 1 maal thuis gaan we niet meer weg maar ik bel altijd met hem en we doen dan een spelletje uno ma dan zo als je verliest da je een kledingstuk af doet heb je niet meer aan moet je mastruberen voor de camera ma nrml moet je dan niet zelf aftrekken of vingeren ma je kan da gwn niet weer staan en dan zitten we meer dan een 20 m’n te mastruberen op elkaar echt geil en moet je echt eens proberen ma mss de mensen dat je nu kent willen dat niet mss moet je via snap ofzo zoeken achter meisje die wel gebeft wil worden e die nie zo ver van je woont 

xxx nevada

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen