Vraag

wil sex maar ben 14

  • 3 September 2023
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Badge

Hoi hoi. Ben een jongen van 14 en er speelt Al een Paar maanden een gevoel binnen in mij waardoor ik sex wil met een meisje .

Maar kweet niet met Wie , ik zit op een nieuwe school en ken er niemand , zouden jullie tips Kunnen geven? 


6 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @Jboy 

seks is niet iets dat je gewoon besluit met iemand randoms te hebben, dus ik denk dat je moet wachten tot je wat ouder bent en iemand hebt gevonden die ook graag seks wil. 

groetjes @Kipfillet 

Reputatie 7
Badge +7

Probeer nieuwe mensen te ontmoeten zodat je vrienden kunt maken.

Maar je bent wel echt te jong voor seks

Reputatie 7
Badge +17

Beter vind je eerst iemand die je echt leuk vindt. Seks kan dan altijd nog. Ga niet naar iemand op zoek alleen voor seks.,

Reputatie 7
Badge +8

Als ik erachter zou komen dat iemand alleen met mij om gaat omdat ze zo graag zo snel mogelijk seks willen zou ik me mega boos en opgenaaid voelen. Maakt eerst wat vrienden en heb geduld. Daarna kan je wel iemand vinden met wie je seks zou willen hebben. Je kan dat echt niet met iedereen doen. 

Reputatie 4
Badge

Hey @Jboy 

 

Je kan beter niet opzoek gaan naar sex omdat je nog erg jong bent. Probeer nieuwe vrienden te maken. Uiteindelijk kom je iemand tegen die je leuk vind of die ook sex wilt (uit lust of liefde) zorg ervoor dat je er dan over praat en zeker weet dat jullie op 1 lijn zitten. 

Tot die tijd kun je misschien jezelf aftrekken met de fantasieën want dat kan ook heel fijn zijn. Ga geen sex hebben als je ander dat niet wilt en blijf altijd praten

Xx draak

Reputatie 3
Badge +1

ik wil ook seks en ben een meisje van 14 maar op dit forum mogen we geen nummers of gebruikers namen sturen anders had ik het wel gewild

Reageer