wil sex maar ben 14

  • 14 May 2023
  • 8 reacties
  • 537 Bekeken

Badge

ik wil heel graag sex…. maar ben 14 en heb ook geen vriendje… is er iemand met advies of iemand met wie ik kan praten over alles! dat we kunnen ontmoeten of gwn online om te kunnen praten?


8 reacties

Hoi @angelXXdust ,

Misschien komt het later nog.Kan je niet met vrienden hierover hebben?

Op het forum is onderling contact hebben buiten het forum om niet toegestaan.

Badge

Ben je een jongen of meisje? Ik denk dat het normaal is om seks te willen hebben

Badge

Hey ik ben een jonge van 15 maar helaas is alles hier anuniem dus je kan niet je snapchat delen en ik snap dat je zin in sex hebt daar heb ik ook maar je mag niet je insta of snapdelen

Badge

ik ben een meisje

 

Badge

Ik denk niet dat je zomaar seks kan hebben, maar je kan wel andere dingen doen zoals naar een naaktstrand gaan, of ‘perongeluk’ je pashokje op een kier laten staan

Badge

Beste @angelXXdust,

 

Ik wil er best wel over praten ben 13 jaar oud en wil ook seks.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Letten jullie op forumregel 4? Zoals @Jesse_6567 en @Luukvdn al terecht schrijven is, voor ieders veiligheid, contact buiten het forum om niet toegestaan.

Een paar reacties zijn om deze reden verwijderd.

Alvast bedankt! Groetjes, Mariska 

 

4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

We willen een veilige omgeving bieden. Daarom blijft het contact enkel hier op ons forum

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik ben een jongen van 14 en zelf zou ik ook sex willen hebben maar heb zelf geen vriendin en ik vind het ook wel spannend

Reageer