Vraag

wil seks met nicht uitlokken(oraal)

  • 7 February 2022
  • 4 reacties
  • 1623 Bekeken

Badge

Ik heb een hele mooie nicht en en zou graag (orale) seks met haar we zijn even oud en we zijn vaak alleen en liggen samen op bed maar dan kijken we gewoon een film of praten we maar ik zou graag seks met haar willen ik fantaseer vaak over haar 

 

iemand tips?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Mijn tip

NIET DOEN

Incest is niet grappig en als het uitlekt (wat sws gebeurd) sta je echt gigantisch voor lul tegenover je familie en ouders. Gewoon masturberen bij het fantaseren dat is lekker veilig of een meisje buiten je stamboom zoeken om seks mee te hebben zoals elk normaal persoon. Voor je het weet is je stamboom namelijk een cirkel ;)

Sorry als ik een beetje boos klonk maar neuk gewoon niet met je nicht

joejoeeee

Reputatie 5
Badge +3

ik ben het helemaal mee eens met WarAnoniem!!

xx

 

Reputatie 4
Badge +4

Ben het wel een beetje eens met @WarAnoniem en @plnoniempje, maar denk ook dat je zelf moet weten wanneer je de eerste stap neemt. Als je het toch wilt doen, hier de manier hoe je het kan doen. Ik heb zoiets gelijks ook gedaan toen ik samen met mijn vriend wilden aftrekken, maar je kan het ook wel gebruiken voor dit soort situaties. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?

 

Spreek gewoon een keer met haar af. Het beste is dat jullie alleen thuis zijn. Als dat niet gaat, doe het dan op je kamer en let goed op dat je niet betrapt wordt, want dat kan heeel gênant zijn.

Spreek dus samen af. Ga gewoon de dingen doen die jullie altijd doen. Film kijken, kletsen of spelletje doen ofzo. Als jullie daar nog niet waren, ga dan OP bed liggen. Onder de dekens gaat misschien een beetje snel. Daarna moet je een beetje een vragenspelletje gaan doen. Truth or Dare werkt heel erg goed in dit soort situaties. Begin gewoon een beetje met de normale vragen/opdrachten. Ga daarna iets meer de seksuele vragen. Vraag eerst iets over liefde en daarna over masturberen, naakt zijn, seks etc. Als je merkt dat ze het nog steeds chill vindt, ga dan verder. Als je merkt/ziet dat ze het ongemakkelijk vindt, stop dan ook meteen. Als ze het chill vind gaat ze waarschijnlijk ook seksuele vragen stellen. Met een beetje geluk vraagt ze of je je t-shirt uit wil doen, daarna je broek en als laatst je onderbroek. Als ze dit niet doet, moet je eerst je t-shirt uit doen. Daarna je broek. Trek daarna je onderbroek uit onder de deken.

<deel van de tekst is verwijderd door de Kindertelefoon>

Hou wel echt heel erg goed de gaten of ze het chill vindt. Zo niet, dan kan ze hier trauma’s van krijgen en kan ze zich heel onveilig voelen bij jou. Ga dan verder met de volgende stap. Probeer rustig haar kleding uit te trekken. Als ze dit toestaat, is de kans zeer groot dat ze zich veilig voelt. <deel van de tekst is verwijderd door de Kindertelefoon> Zo zal het vanzelf, als je nog een stap verder wilt gaan, tot seks komen en zal je hoogstwaarschijnlijk een gezellige avond hebben.

Denk er wel aan dat je daarna alles goed opruimt.

Wil je laten weten of je dit gaat gebruiken en als je het hebt gebruikt, hoe het dan gegaan is. 

 

Groetjes

 

Reputatie 5
Badge +2

Ja @WarAnoniem heeft gelijk.

Als je seks hebt een familie lid is dat incest en dat heeft nare gevolgen.

Dus mijn raad is nooit doen.

Zoek iemand uit school of uit de buurt om mee te daten en allerlei leuke dingen mee te doen.

Groetjes.

Hanneke14 😊

Reageer