Skip to main content
Vraag

wil seks maar geen relatie

• May 18, 2025
  • 5 reacties
  • 448 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Een meisje van m'n klas wilt me nu al een tijdje ze heeft het al eens eerder aangevraagd en heeft me onlangs laten weten dat ze me nog steeds leuk vindt. Ze is wel aardig en heeft een mooi lichaam(grote borsten...). Ik wil haar eigenlijk neuken maar heb geen behoefte aan een relatie. Ik ben 15 en weet niet wat m'n ouders hiervan zouden denken.

Kan dit, is dit een goed idee en hoe doe ik dit?

5 reacties

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 19, 2025

Hoi ​@Persoon2010 ik snap dat maar eenmalig is nooit handig misschien kan je aan haar voorstellen friends with benefits als je niet weet wat ik bedoel zie dan deze foto! En vergeet niet veilig seks te hebben gebruik een condoom en vraag of zij aan de pil zit mvg ananas 

• Net nieuw
  • May 19, 2025

Het is niet raar, en als je 15 bent kan het prima. Je ouders moet je het later vertellen bvb als je 16 bent. 
Je kan prima seks met haar hebben maar vertel wel dat je niet opzoek bent naar een relatie. Ik was zelfs 13 dus je bent niet jong 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 19, 2025

Heey, 

Het is belangrijk dat je dit alleen doet als zij er echt mee instemt en zich er goed bij voelt. Zorg samen dat jullie het veilig doen door een condoom te gebruiken en dat ze ook de pil neemt als dat nodig is. Respecteer haar gevoelens en wensen, en doe het pas als jullie beiden er klaar voor zijn. Daarnaast vind ik dat je het wel tegen je ouders moet vertellen, zodat je bij hen terecht kunt als er iets gebeurt of als je hulp nodig hebt. Openheid en eerlijkheid zijn belangrijk, zodat je altijd op hun steun kunt rekenen.

Succes, Ellen xx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 20, 2025

En hoe zou ik het haar et best vragen

• May 21, 2025

Hallo als ik jouw was zou ik het gewoon eerlijk tegen haar het zeggen dat je gewoon open en eerlijk naar elkaar bent  en dat je het gewoon eerlijk vraagt. En wat ​@Ananas69420  al zij je kan ook gewoon voorstellen om een friends with benefits relatie aan te gaan.

groettjes 2009BOY!