Vraag

Wil seks

  • 22 August 2023
  • 7 reacties
  • 429 Bekeken

Ik ben  jongen 12 en ik wil heel graag seks met iemand maakt niet uit hoe oud, weet iemand hoe ik aan iemand moet komen om te neuken?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hallo, 12 is zeer jong om seks te hebben. En het mag nog niet eens volgens te wet. Probeer eerst alleen dingen te ontdekken.

Badge

Gaa op omegle

Reputatie 7
Badge +7

Je bent nog te jong

Masturberen kan wel.

Reputatie 1
Badge

Het is beter als je eerst helemaal gaat ontdekken wat je wil enzo, 12 is zeer jong dus ik zou zeggen ga eerst alles ontdekken wat je wil weten en als je een vriendin hebt ga ervoor maar, ik zou eer beginnen met masturberen tot dat je oud genoeg bent, dat ben ik nu ook aan het doen, ik ben 14 jaar oud, dus nog even wachten...

Reputatie 7
Badge +5

Heb je niet een hele goede vriend waarmee je kunt experimenteren beginnen met logeren ofzo

Reputatie 1
Badge

Heb je niet een hele goede vriend waarmee je kunt experimenteren beginnen met logeren ofzo

Nee ik heb geen vrienden die komen logeren + ik deel een kamer en vind het raar om er met mijn vrienden er over te gaan hebben en uit te testen, ik logeer niet zo vaak bij vrienden en mijn vrienden ook niet bij mij.

Maar ik vind als ik een vriendin heb dat het dan wel kan.

Reputatie 3
Badge +1

@Vraagverdiendeenantwoord  als het leeftijdsverschil niet te groot is mag het wel check je antwoord de volgende keer ff na

Reageer