Skip to main content

Hey

Ik had een vraag je. Ik heb het best wel vaak met mijn vriend over sex. Ik heb nu net 2 maanden met hem en natuurlijk duik ik niet gelijk met hem het bed in, maar ook voor dat ik iets met hem had had ik het vaak met hem over sex. Als ik eerlijk ben wil ik het wel maar ik weet het ook niet zeker. Ik masturbeer wel heel vaak en ik vind dat echt heilig maar betekend dat ook dat ik zin heb in sex?

Ik ben namelijk ook wel nieuwgierig naar sex maar ik ben bang dat ik het toch nog niet helemaal klaar voor ben en dat ik dan toch uiteindelijk spijt krijg.

Mijn vraag is daarom ook: Hoe weet ik of ik wel helemaal klaar ben voor sex?

 

groetjes Anoniem_x.o.x.o

 

~ A smiling face doesn't always mean a smiling heart ~

Hoi daar,

Als ik jou was zou ik nog even wachten.

de eerste keer seks hebben in namelijk best nog wel spannend en  ook heel speciaal waarom bespreek je dit niet vriendje hoe je je voelt en wat jullie beide willen dat maakt het antwoord op jou vraag compleet.


Heyy,

 

het leuke aan seks is dat je tot je het hebt gedaan nooit zeker bent of je er klaar voor bent. Als je je veilig met elkaar voelt kan je natuurlijk kleine stapjes zetten en misschien verder. Het belangrijkste is uiteraard om te voelen of je het wilt in het moment en ook voor de ander. Zolang je dat doet zul je denk ik niet zo snel spijt krijgen.


Reageer