Skip to main content

joo, k ben dus een jongen van 15 trek vaak af maar begint saai te worden en wil graag seks. ik weet dat je beter kan wachten tot je iemand vind maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in heeft iemand tips?

 

joo, k ben dus een jongen van 15 trek vaak af maar begint saai te worden en wil graag seks. ik weet dat je beter kan wachten tot je iemand vind maar heb daar eigenlijk helemaal geen zin in heeft iemand tips?

 

Hm je kan ook toys gebruiken zoals een pocketpussy? Die voelen meestal wel realistisch aan ik heb er pocket pussy die 3 in 1 is met een mond opening met texture en rekbare tong, 1 Anus opening om anale penetratie na te bootsen wat heel realistisch aanvoelt zit ook een realistische texture in en een vaginale opening met een texture en als je er dan veel glijmiddel in doet voelt het net echt spreek uit ervaring:)


@anoniemN123 En wil je dat met een jongen of meisje doen, je kunt het ook ergens buiten doen (waar je niet betrapt wordt) is ook spannend en geil en ook weer een stapje verder 


@Anoniem38428 hoe kan ik aan een pucket pussy komen zonder dat mijn ouders er achter komen?



Dit is wat ik zou doen: Ga met contant geld naar de winkel. Koop een Bol.com cadeaukaart, Bestel de pocketpussy die je wilt, Laat hem afleveren op een afhaalpunt. Haal hem op en verstop hem ergens onder je bed of in je nachtkastje. 


Reageer