Skip to main content
Vraag

wil graag neuken

• October 16, 2023
  • 11 reacties
  • 3602 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo, ik ben een meisje en wil graag neuken, ik heb omegle al geprobeert maar liep niet erg goed af, jongen meisje maakt nie uit. Iem tips?

11 reacties

Forum|alt.badge.img

hey @Cool.cat29 

Ik zou wachten tot je iemand vindt ipv naar seks op zoek te gaan. meestal gebruiken mensen je via omegle en als je de seks opzoekt is het misschien niet prettig(maar dit is wat ik ervan denk). Als je een rela hebt kan je miss een keer afspreken en mischien heb je dan seks idk

laterr

Monkeyboy08
Forum|alt.badge.img+12
  • Topper
  • October 17, 2023

Hey @Cool.cat29, ik weet niet hoe oud je bent, maar Ik zou als ik jou was niet iemand zoeken voor seks,  maar seks hebben met iemand die je leuk vind. 

Als je jonger dan 15 bent zou ik sowieso nog geen seks hebben,  je bent dan nog best jong ervoor.

Omegle is ook niet veilig, omdat mensen kunnen je gebruiken. 

Groetjes, @Monkeyboy08

Me4
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 13, 2024

Waar kan ik omegle vinden want vind het zelf niet.

En hou oud ben je 

Groetjes Me4

• April 14, 2024

Onnodige quote verwijderd 

Als je echt wilt neuken zou jongen of meisje je wel moeten uitmaken. 
neuken = penetrerend en dat kan alleen met man en vrouw. 

misschien ben je er nog niet helemaal klaar voor?!

• Net nieuw
  • April 15, 2024

zoek gwn iemand die je vertrouwd ( hierbij bedoel ik niet dat je hem of haar zo  gaat vragen ) maar als je diegene echt vertouwd moet je het er maar een keer over hebben met diegene.

anders als dat nie kan wacht gwn het komt vanzelf wel

Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • April 15, 2024

Waar kan ik omegle vinden want vind het zelf niet.

En hou oud ben je 

Groetjes Me4

Omegle bestaat niet meer 

Ik wil het ook maar als ik erom vraag iedereen zegt neee ik ben letterlijk 15

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 26, 2025

Zou ik mogen weten how oud je bent, ben zelf ook al tijdje op zoek. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 10, 2025

Ik wil het ook maar als ik erom vraag iedereen zegt neee ik ben letterlijk 15

Real 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 10, 2025

@Anoniem12345678hgfvgffgg je kunt toch niet zomaar aan mensen gaan vragen of ze met je willen neuken.  Vind maar eerst iemand die je echt leuk vindt (en jou leuk vindt) en dan zie je wel wat ervan komt.  Het aan random mensen vragen, houdt het risico in van klappen.

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 10, 2025

Ja als je gewoon seks wilt zonder relatie is vakantie voor mij de beste tip. Campingseks noem ik dat maar. Ik scout de eerste twee dagen de hele camping af en denk in mijn hoofd: die wil ik, die ook, en die misschien, die niet, nouja misschien dan die twee, nouja die ook dan maar. Dan is het plannen. Om het echt te realiseren heb je soms wat geluk nodig, maar het is vooral de juiste mood en ik denk vooruit dus b.v. bij kampvuur kun je indruk maken en dan denk ik al 'ik heb daar een geschikte plek' of bos of boomhut of wat dan ook waar het kan. En dan gebruik ik mijn charmes om een jongen te betoveren en hem simpelweg mee te nemen en als de kust veilig is dan ga ik los op hem. Maar ik val voornamelijk op meisjes (ben een meisje) en dit werkt vooral bij jongens, bij meisjes is het me slechts twee keer gelukt op vakantie. Jongens zijn 'makkelijker' zeg maar.

Maar je kunt ook gewoon een vriendje nemen dat is ook niet zo heel moeilijk? 🤔

PS. zorg wel voor condooms die moet je echt zelf hebben; jongens hebben dat nooit bij zich is mijn ervaring. Sommige jongens hebben allergie dus latex-vrije condooms kan beter zijn maar zijn duurder. Als hij klaarkomt is het vaak beter een nieuw condoom aan te doen als je nog een tweede of derde keer wilt. Sommige jongens zijn echt klaar na de eerste keer, maarja daarom heb je ook meerdere jongens gescout… 😊 😉