Skip to main content
Vraag

wil graag met een vriend aftrekken

• May 5, 2026
  • 7 reacties
  • 468 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ging dus in bed liggen met een vriend en we hadden het over de lengte van onze lul en toen gingen we uiteindelijk een beetje aftrekken onder de dekens en toen lieten we onze stijfe lul zien in onze onderbroek maar daarna zij die wil je echt klaarkomen en toen zij ik ja maar toen wou die liever niet samen aftrekken dus mocht zn blote lul niet zien hebben jullie tips om de volgende hem geil te maken en eventueel hem te kunnen pijpen

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 5, 2026

mocht het weer een keer voorkomen dat jullie samen zijn, ga dan gewoon bloot en wie weet gaat hij dan ook bloot. je kan ook iets van een weddenschap doen en die dan expres verliezen en dan mag hij een soort van sexopdracht verzinnen die je dan bij hem moet doen. maar kan dus ook zo zijn dat je zijn piemel  in je kont moet stoppen dus er is een risico. waren jullie piemels even groot.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 5, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@DJEE Wat????? Ik persoonlijk zou geen lul in m’n kont willen maar ja dat ben ik hè en ook niet in een andere jongen meisjes alleen en misschien valt hij niet op jongens he

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 6, 2026

@DJEE 

Zijn piemel was wel wat groter maar heb je nog een tip hoe ik hem misschien mag pijpen 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • May 7, 2026

zoals ik al zei doe een weddenschap en zeg dan dat als jij verliest je zijn piemel in je mond moet nemen en hem moet pijpen, wie wil er nou niet gepijpt worden.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 7, 2026

@DJEE 
Alleen het probleem is dat hij denk ik niet graag door een jongen gepijpt wil worden dat weet ik niet en wil ook niet dat die straks aan al mn vrienden gaat zeggen dat ik aan zn lul wil zuigen vandaar

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img

@User382892 

als hij niet graag door een jongen gepijpt wil worden, dan gaat het hem voor jou niet worden denk ik. of je moet een meisje worden:)

bij ‘doen durven of de waarheid’ heb ik ook weleens gekke dingen gedaan. er een spelletje van maken is geen gek idee. als hij het dan alsnog niet wil, dan weet je dat tenminste.

x

Forum|alt.badge.img+1

Gewoon een spelletje doen en zelf ook naakt gaan dan is de Drempel voor hem lager en nooit dwinge.